Ik denk dat er bedoeld wordt dat de kernel is gegroeid met meer dan 200.000 regels code in plaats van tot, gezien deze grens 20 jaar geleden ook al is gehaaldDe kernel is daarmee uitgegroeid tot meer dan 200.000 regels code
Precies dat...
Dank fiftyhillswest, hoef ik geen topic aan te maken
Linkje naar het artikel:
nieuws: Linux kernel 4.1 is beschikbaar
Dank fiftyhillswest, hoef ik geen topic aan te maken
Linkje naar het artikel:
nieuws: Linux kernel 4.1 is beschikbaar
dat was nou een voorbeeld van: hoe draai je een zin om en stop je ergens een fout in
Het is verbeterd!
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
letatcest schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:00:
dat was nou een voorbeeld van: hoe draai je een zin om en stop je ergens een fout inHet is verbeterd!
Het zou kunnen dat ik het artikel op Heise verkeerd lees, maar als ik e.e.a. goed begrijp is de driver voor nv-dimm om dat geheugen te benaderen als gewone opslag en daarmee sneller dan ssd. Niet om ssd's sneller te maken. Zie ook: DaOverclocker in 'nieuws: Linux kernel 4.1 is beschikbaar' en mijn reactie daarop.[...] een driver voor nv-dimms toegevoegd, zodat ssd's als ram ingezet kunnen worden.
Dank,aangepast.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:25:
[...]
[...]
Het zou kunnen dat ik het artikel op Heise verkeerd lees, maar als ik e.e.a. goed begrijp is de driver voor nv-dimm om dat geheugen te benaderen als gewone opslag en daarmee sneller dan ssd. Niet om ssd's sneller te maken. Zie ook: DaOverclocker in 'nieuws: Linux kernel 4.1 is beschikbaar' en mijn reactie daarop.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie