Beste tweakers,
Mijn 5 jaar oude laptop is aan het einde van zijn latijn dus ik zou graag een nieuwe pc willen. Ik heb alleen deze keer besloten om voor een vaste pc te gaan en ik wil graag jullie mening over mijn build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk op gamen. De games die ik speel zijn Gta V, The Witcher 3, Smite, en ik ben van plan om vele titels toe te voegen later dit jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb rond de 1000 euro beschikbaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat ik een laptop heb moet ik alle randapparatuur nog hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, ook al denk ik dat Nvidia wel beter is voor gamen. Dat denk ik omdat je gemiddeld meer fps hebt in games en de kaarten zijn van beter kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige wens is dat ik stabiel kan gamen.
Ga je overklokken?
Nee
Ik weet dat draadloos gamen niet optimaal is maar ik ben bang dat powerline niet gaat werken bij mij in huis in verband met intensief stroom verbruik op hetzelfde netwerk.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Mijn 5 jaar oude laptop is aan het einde van zijn latijn dus ik zou graag een nieuwe pc willen. Ik heb alleen deze keer besloten om voor een vaste pc te gaan en ik wil graag jullie mening over mijn build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk op gamen. De games die ik speel zijn Gta V, The Witcher 3, Smite, en ik ben van plan om vele titels toe te voegen later dit jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb rond de 1000 euro beschikbaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat ik een laptop heb moet ik alle randapparatuur nog hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | Gigabyte GV-N970WF3OC-4GD | € 347,95 | € 347,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 23,51 | € 23,51 |
| 1 | BenQ GL2450 Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,30 | € 51,30 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.032,62 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, ook al denk ik dat Nvidia wel beter is voor gamen. Dat denk ik omdat je gemiddeld meer fps hebt in games en de kaarten zijn van beter kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige wens is dat ik stabiel kan gamen.
Ga je overklokken?
Nee
Ik weet dat draadloos gamen niet optimaal is maar ik ben bang dat powerline niet gaat werken bij mij in huis in verband met intensief stroom verbruik op hetzelfde netwerk.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!