Als ik een video aanklik om het afspelen te starten, en dan meteen (tijdens het laden) de resolutie verander, dan gaat de reclamevideo spelen, maar onder een foutmelding. In dit geval hoor ik de Heroes of the Storm reclame, maar ik zie alleen een foutmelding (zie screenshot). De reclame video is dus ook niet te skippen.
Zodra de reclame afgelopen is begint de echte video gewoon te spelen zoals het hoort (gewoon zichtbaar).
Reproduceren:
Klik op de video om te starten.
Klik direct (terwijl de player nog aan het laden is) op de resolutie knop en kies een andere resolutie.
Browser:
Google Chrome Version 43.0.2357.124 (64-bit)
Zodra de reclame afgelopen is begint de echte video gewoon te spelen zoals het hoort (gewoon zichtbaar).
Reproduceren:
Klik op de video om te starten.
Klik direct (terwijl de player nog aan het laden is) op de resolutie knop en kies een andere resolutie.
Browser:
Google Chrome Version 43.0.2357.124 (64-bit)
zodra de advertentie dan begint is het mogelijk een keuze te maken in het menu waardoor je eerst een "Error 1000: Unable to make connection to server or to find FLV on server", advertentie geluid speelt echter gewoon door. Je kan dan gewoon weer resolutie aan klikken en andere keuze maken waardoor de normale video gaat spelen, tegelijkertijd met het geluid van de advertentie.