Mijn broertje en ik hebben beide ongeveer tegelijk een AMD Duron 700 gekocht. Alleen de mijne had een blauwe core en die van hem niet. Mijn Procje kan ik ook veel verder overclocken, een verschil van: 200MHz.. Die van hem wil gewoon niet verder. Zelfs niet op 2.1 Volt.. Is mijn procje anders dan? Uitverkoren ofzow? naja, waarom issie blauw en klokt ie verder?
Verwijderd
Waarschijnlijk is ie van een andere stepping (serie). Op de proc staat een steppingcode. Zoek hiermee een beetje op internet en 9 uit 10 dat je vind of jouw Duron uit een betere serie komt dan die van je broertje.
Verwijderd
Alle durons hebben naar mijn weten een groene core. Paars/blauw is alleen voor T-Birds.Op maandag 18 juni 2001 00:04 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Mijn broertje en ik hebben beide ongeveer tegelijk een AMD Duron 700 gekocht. Alleen de mijne had een blauwe core en die van hem niet. Mijn Procje kan ik ook veel verder overclocken, een verschil van: 200MHz.. Die van hem wil gewoon niet verder. Zelfs niet op 2.1 Volt.. Is mijn procje anders dan? Uitverkoren ofzow? naja, waarom issie blauw en klokt ie verder?
Verwijderd
Mits je voorzichtig bent en het in combinatie met RTFM gebruiktOp maandag 18 juni 2001 11:38 schreef LeonO het volgende:
[..]
Is de UTFS stepping goed overklokbaar?
ROFLMAO!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
en hiervoor kan je weer kijken op overclockers.comOp maandag 18 juni 2001 09:17 schreef Vossie het volgende:
Waarschijnlijk is ie van een andere stepping (serie). Op de proc staat een steppingcode. Zoek hiermee een beetje op internet en 9 uit 10 dat je vind of jouw Duron uit een betere serie komt dan die van je broertje.
Verwijderd
nee zover zijn we (nog) niet..Op maandag 18 juni 2001 11:53 schreef bloasfist het volgende:
ROFLMAO!
Op hoeveel GLz* loopt die ?Op maandag 18 juni 2001 11:53 schreef bloasfist het volgende:
ROFLMAO!
*GigaLaughz
Pagina: 1