Blue Core?

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:30
Mijn broertje en ik hebben beide ongeveer tegelijk een AMD Duron 700 gekocht. Alleen de mijne had een blauwe core en die van hem niet. Mijn Procje kan ik ook veel verder overclocken, een verschil van: 200MHz.. Die van hem wil gewoon niet verder. Zelfs niet op 2.1 Volt.. Is mijn procje anders dan? Uitverkoren ofzow? naja, waarom issie blauw en klokt ie verder?

Verwijderd

Waarschijnlijk is ie van een andere stepping (serie). Op de proc staat een steppingcode. Zoek hiermee een beetje op internet en 9 uit 10 dat je vind of jouw Duron uit een betere serie komt dan die van je broertje.

Verwijderd

UTFS

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 00:04 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Mijn broertje en ik hebben beide ongeveer tegelijk een AMD Duron 700 gekocht. Alleen de mijne had een blauwe core en die van hem niet. Mijn Procje kan ik ook veel verder overclocken, een verschil van: 200MHz.. Die van hem wil gewoon niet verder. Zelfs niet op 2.1 Volt.. Is mijn procje anders dan? Uitverkoren ofzow? naja, waarom issie blauw en klokt ie verder?
Alle durons hebben naar mijn weten een groene core. Paars/blauw is alleen voor T-Birds.

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Op maandag 18 juni 2001 11:24 schreef 10us het volgende:
UTFS
Is de UTFS stepping goed overklokbaar? ;)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 11:38 schreef LeonO het volgende:

[..]

Is de UTFS stepping goed overklokbaar? ;)
Mits je voorzichtig bent en het in combinatie met RTFM gebruikt :)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

ROFLMAO!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 09:17 schreef Vossie het volgende:
Waarschijnlijk is ie van een andere stepping (serie). Op de proc staat een steppingcode. Zoek hiermee een beetje op internet en 9 uit 10 dat je vind of jouw Duron uit een betere serie komt dan die van je broertje.
en hiervoor kan je weer kijken op overclockers.com

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 11:53 schreef bloasfist het volgende:
ROFLMAO!
nee zover zijn we (nog) niet.. :)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op maandag 18 juni 2001 11:53 schreef bloasfist het volgende:
ROFLMAO!
Op hoeveel GLz* loopt die ?

*GigaLaughz