Beste Mede Tweakers.
Ik kreeg gister avond een 'prijs notificatie' voor een OLED TV. De LG 55EC930V voor Euro 1540. Tevens had deze websopt een soundbar-actie op verschillende LG TV's.
De TV kost op de meeste websites zo'n Euro 2100. Echter komt het nieuwe model er komende weken aan: de 55EG960 (4k) dus leek me een mooie aanbieding voor een uitgaand product!
Echter wat gebeurt er vandaag ik krijg een mail met de volgende teskt:
Ik kreeg gister avond een 'prijs notificatie' voor een OLED TV. De LG 55EC930V voor Euro 1540. Tevens had deze websopt een soundbar-actie op verschillende LG TV's.
De TV kost op de meeste websites zo'n Euro 2100. Echter komt het nieuwe model er komende weken aan: de 55EG960 (4k) dus leek me een mooie aanbieding voor een uitgaand product!
Echter wat gebeurt er vandaag ik krijg een mail met de volgende teskt:
Kan dit zomaar? Ik begrijp dat wanneer een webshop een TV van 2000 euro per ongeluk te koop zet voor 200 dat ik me wel kan voorstellen dat dit een foutje is.. Maar 25% korting op een uitgaand product ? Kan ik de desbetreffende webshop hier gewoon aan houden?Door een technische fout is de LG 55EC930V + Soundbar JBL SB 350 met de verkeerde prijs op de website komen te staan. Voor dit bedrag kunnen wij deze producten helaas niet uitleveren. Uw bestelling komt hierdoor helaas te vervallen en het door u overgemaakte bedrag van €1540,- wordt weer teruggestort op uw rekening. Dit bedrag zal binnen enkele werkdagen weer terug op uw rekening staan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, XXXXX Internet team.