Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk game's spelen. Daarnaast zou het leuk zijn als het systeem VR games een beetje vloeiend zou kunnen afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 tot 1100 euro. Indien er een grote winst te behalen valt door bepaalde (duurdere) onderdelen toe te voegen is het budget wel flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis en een 1tb HDD van Hitachi.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Indien er betere merken zijn... Advies is welkom
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals het systeem nu opgebouwd is is er geen mogelijkheid voor bijvoorbeeld een SLI setup. Het zou leuk zijn als dit later mogelijk is maar het lijkt er op dat het moederbord enorm in prijs stijgt als ik dit doe (en heeft SLI een grote meerwaarde?).
Daarnaast vraag ik me toch af wat voor invloed de CPU heeft op de grafische kwaliteit van de games, zou dit bijvoorbeeld bij SLI problemen kunnen opleveren?
Mijn huidige computer maakt het geluid van een opstijgend vliegtuig t zou leuk zijn als dit ietsiepietsie minder luidruchtig werd.
Ga je overklokken?
Nee
Hieronder mijn idee van een redelijke pc.
Hoofdzakelijk game's spelen. Daarnaast zou het leuk zijn als het systeem VR games een beetje vloeiend zou kunnen afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 tot 1100 euro. Indien er een grote winst te behalen valt door bepaalde (duurdere) onderdelen toe te voegen is het budget wel flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis en een 1tb HDD van Hitachi.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Indien er betere merken zijn... Advies is welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals het systeem nu opgebouwd is is er geen mogelijkheid voor bijvoorbeeld een SLI setup. Het zou leuk zijn als dit later mogelijk is maar het lijkt er op dat het moederbord enorm in prijs stijgt als ik dit doe (en heeft SLI een grote meerwaarde?).
Daarnaast vraag ik me toch af wat voor invloed de CPU heeft op de grafische kwaliteit van de games, zou dit bijvoorbeeld bij SLI problemen kunnen opleveren?
Mijn huidige computer maakt het geluid van een opstijgend vliegtuig t zou leuk zijn als dit ietsiepietsie minder luidruchtig werd.
Ga je overklokken?
Nee
Hieronder mijn idee van een redelijke pc.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 201,01 | € 201,01 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 368,95 | € 368,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper T4 | € 25,40 | € 25,40 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,11 | |