Toon posts:

Tweede beeldscherm zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakeraars,

Ik heb mijn tweede beeldscherm (ik moet vermelden dat het een redelijk oude is) aangesloten op mijn pc (videokaart: msi gtx 970), bij het opstarten schakelde hij eerst over naar dit tweede beeldscherm, daarna weer naar mijn hoofdbeeldscherm. Het tweede beeldscherm is nu zwart maar ik de instellingen in het configuratiescherm staat het wel op "beeldschermen uitbreiden" en als ik op indentificeren klik geeft het beeldscherm wel beeld (het cijfer 2). Wat moet ik doen om het beeldscherm goed in te stellen? Of heb ik gewoon pech en kan dat niet met te oude beeldschermen?

mvg,

Bart-Jan

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wel handig te vermelden welke beeldschermen je gebruikt en hoe je die hebt aangesloten ;)
Lijkt me dat je een gedeelde aansluiting gebruikt waardoor je maar 1 scherm tegelijk kan gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door RGAT op 21-06-2015 18:38 ]

Fixing things to the breaking point...

Verwijderd

Topicstarter
Het tweede scherm doet het nu ook (hij displayt de achtergrond) Maar ik kan mijn muis er niet naartoe bewegen. AG neovo f-417

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-01 22:16
Ook niet als je dat de andere kant op probeert? Je moet ze namelijk op de juiste plek zetten in de instellingen (windows).

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Normaal staat ie rechts van je hoofdscherm zou maar kunnen dat ie nu links staat of zelfs boven. Dus proberen of gewoon naar je beeld instellingen gaan ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Damic op 21-06-2015 19:57 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
Dit was inderdaad het probleem. Weten jullie misschien of je ook kunt instellen dat bepaalde programmas standaard in het tweede beeldscherm geopend worden?

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12-2025
Als ik m'n mail open voor de eerste keer en sleep naar het scherm waar ik hem wil en daarna sluit start hij daar standaard ook weer op. Programma sluiten dus op scherm waar je hem wil en dan weer open werkt voor mij. Dit is in win 8.1 weet niet of dat nog uit maakt.
Pagina: 1