Toon posts:

Welke PSU

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe voeding aanschaffen maar moet weten of hij op mijn moederbord past. Aangezien ik erachter ben gekomen dat mijn moederbord een micro ATX is.

Dus mijn vraag luidt: past een mini atx of normale atx op eej micro atx moederbord? Of weet u eventueel de volgorde wat op wat past.

Alvast bedankt

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-12 20:27
In dit geval is het de maat van de voeding. In principe passen de meeste voedingen op de meeste moederborden. In ieder geval allen die hier op tweakers te zien zijn.

Hier is het of de voeding in je kast past. Welke case heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oudere hp kast die bij de moederboed zat

Moederbord: FOXCONN 2AA9

• Aertsvijand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 20:55
Deze behuizingen zijn de enige die in de pricewatch staan die een µATX moederbord kunnen huisvesten en géén ATX-voeding kunnen huisvesten. Normaal gezien dus geen probleem ;)

Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik een atx psu koop voor mijn micro atx dan werkt het gewoon? En zelfde geldt ook voor mini atx op micro atx?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is natuurlijk geen topicstarter waar we blij van worden. Geen informatie over je huidige build, geen eigen input, geen eigen onderzoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.