Processor om mee te gaan livestreamen.

Pagina: 1
Acties:

• Ebbez
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik zoek een?
Processor waarmee het mogelijk is om 1080p, desnoods 720p te streamen. (Via OBS)

Wat is je budget?
Ik ben van plan ongeveer rond de €200 tot €250 uit te geven aan de processor

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt waarschijnlijk uitgerust met een GTX 750 Ti, met OBS wil ik alleen camerabeelden en een beeldscherm (Waar niet intensief op dat moment wordt gegamed). Het liefst zou ik wel een stille processor worden want anders worden mensen waarschijnlijk geïrriteerd aan het kabaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Ebbez op 21-06-2015 15:22 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

OBS geeft op hun website aan welke proc je minimaal moet hebben, dit kun je prima zelf vinden.
Daarnaast weten wij niet welk moederbord je hebt en dus ook niet of het past. En een processor maakt geen geluid, het is de koeling.

39

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Een stille processor? Een processor maakt geen geluid. Het draait allemaal om de koeler die je er op plaatst.

En niet te vergeten dst je ook een passend moederbord bij de processor moet kopen. Maar daar vraag je geen advies over?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:37

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Fietsbel schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:23:
OBS geeft op hun website aan welke proc je minimaal moet hebben, dit kun je prima zelf vinden.
Daarnaast weten wij niet welk moederbord je hebt en dus ook niet of het past. En een processor maakt geen geluid, het is de koeling.
Ik ben het aan't opzoeken maar zien het niet direct staan :/ rechts boven Help dan Estimator

[ Voor 9% gewijzigd door Damic op 21-06-2015 20:29 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag