Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag!
Ik heb sinds een half jaar een HTC M9.
Na twee maanden al een accuprobleem maar dat terzijde. Ik heb net een systeemupdate gedaan en sinds die update krijg ik ongeacht wat ik doe om de 30 sec een SEARCH programma in beeld waar ik uit alle landen vd wereld kan kiezen. Heel irritant!! Wat is dit en hoe stop ik dit?

Terwijl ik dit topic maak is het al 4 keer in beeld gekomen. Ik moet het weghalen voor ik verder kan.

Hoop dat iemand mij kan helpen :(

Groetjes

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:15
Half jaar? Dat is nog niet eens half jaar oud.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Kan je er een screenshot van maken? Het lijkt er erg op dat je gewoon een of andere vage app hebt geïnstalleerd.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:11:
Kan je er een screenshot van maken? Het lijkt er erg op dat je gewoon een of andere vage app hebt geïnstalleerd.
Hierbij link naar screenshot.
http://1drv.ms/1RlJhin

Werkt die link? I
ik zou niet weten welke app ik zou hebben geinstalleerd. Het is direct na de update en heb zelf niks geks gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Amaze86 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:06:
Half jaar? Dat is nog niet eens half jaar oud.
Ja :( Ben van iPhone naar HTC gegaan. Tot nu toe geen succes. Accu wordt bloedheet en ik moet em de hele dag in de lader hebben want hij gaat heel snel leeg. Als de tel leeg is dan zegt ie dat het 23 uur duurt voordat ie vol is... Ik mag em naar HTC opsturen maar ben em dan twee weken kwijt en krijg geen leentoestel :(

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 09:51

Saven

Administrator

knap dat je hem al een half jaar hebt

Verwijderd

Topicstarter
Saven schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:22:
knap dat je hem al een half jaar hebt
Hahaha is het zo erg? ;(

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:21:
[...]

Ja :( Ben van iPhone naar HTC gegaan. Tot nu toe geen succes. Accu wordt bloedheet en ik moet em de hele dag in de lader hebben want hij gaat heel snel leeg. Als de tel leeg is dan zegt ie dat het 23 uur duurt voordat ie vol is... Ik mag em naar HTC opsturen maar ben em dan twee weken kwijt en krijg geen leentoestel :(
Heb je al een factory reset geprobeerd?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:25:
[...]

Heb je al een factory reset geprobeerd?
Nee, hoe moet dat? En verwijder je dan alles? Sorry ben niet al te technisch :D

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Begin eens met de term in Google in te typen. Het is niet erg dat je het niet weet, maar het is niet de bedoeling dat je ons alles uit laat zoeken. We verwachten namelijk een beetje eigen inzet.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Via je settings>Backup and reset.

Je verliest inderdaad alles wat je niet via een dienst gesynced hebt (contacten met Google, files met dropbox en dergelijke), het toestel komt dus weer in de staat terecht, die het ook had toen je hem net kreeg.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:34:
[...]

Begin eens met de term in Google in te typen. Het is niet erg dat je het niet weet, maar het is niet de bedoeling dat je ons alles uit laat zoeken. We verwachten namelijk een beetje eigen inzet.
Haha logisch snap ik! Sorry iets te enthousiast met reageren.
Natuurlijk heb ik het probleem waarvoor ik het topic opende al wel gegoogled. Maar hier kan ik echt niets over vinden.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 09:51

Saven

Administrator

De M9 is net 2 maandjes uit....

Verwijderd

Topicstarter
Saven schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:05:
[...]

De M9 is net 2 maandjes uit....
Even nagekeken. Je hebt gelijk ik heb em 3 april gekregen. 3 maandjes dus nog maar... Nog erger :( voor mijn gevoel was het al een half jaar

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Hierbij link naar screenshot.
http://1drv.ms/1RlJhin

Werkt die link? I
ik zou niet weten welke app ik zou hebben geinstalleerd. Het is direct na de update en heb zelf niks geks gedaan
Het is gelukt! Het was idd een app die gek deed! Thanks TommieW!
Nu maar opsturen voor het accuprobleem
Pagina: 1