Toon posts:

wieltjes onder case

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus wieltje onder mijn Case....
Heeft iemand hier ervaring mee/foto's van?
waar krijg je ze.. hoe duur, hoe bevestigen..
Alvast bedankt voor alle reply's

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Ik heb ze er net onder vandaan gehaald, (bigtower paste niet meer onder m'n bureau vandaar)

Je moet een versteviging onder in je kast hebben zitten ter bevestiging van je wieltjes op het blik lijkt het me niet best gaan. Of je maakt een plank er onder met wieltjes

En toen was m'n signature weg :(

Verwijderd

Topicstarter
In de search kan ik echt wel geen Topic over "wieltjes onder je case" vinden...

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
sorry... 't is laat hè

Verwijderd

Topicstarter
ok... ik kan die wieltjes ook in de gaten monteren waar nu die rubberen noppen inzitten.. daar steunt ie nu ook op.. dat moet wel kunnen...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

bij gamma kan je gewoon wieltjes halen

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• zAb
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 17:46

zAb

Net

Er zijn ook van die "steunen" tekoop, kan je je kast in vast zetten en heb je nog wieltjes
ook. Volgens mij heb ik ze eens in het krantje van inmac gezien.

.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil em ook verhogen DMV die wieltjes.. want onderin komt een intake Fan te zitten.. dus een hele steunencollectie onder je case???? als ik er nu gewoon carrosserie-ringen tussen doe... moet toch goed gaan.. lijkt me.

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:31

Talon

Booooom !

[nuttige aanvulling]
Ik heb bij praxis mooie zwenkwieltjes gehaalt. Twee met een remmetje erop.
Mooie Bizon Metaal lijm ..... even insmeren.... 15 minuutjes wachten...erop drukken.... ff aanklemmen...
en presto : wieltjes... onder me Inwin A500
Kostte me ongeveer 75 piek...
[/nuttige aanvulling] :)

edit:

vergeten te vertellen dat er geen ruimte voor schroef-gaten was : dus lijmen. Kan zelfs op me kast zitten en ze blijven nog zitten.

Verwijderd

Heb wheelies bij gamma gehaald, Fl. 10,- vier gaatjes geboord en schroeven maar!

Zaten er zo onder en bevalt superz!

Pics op de site...

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Ik heb standaard wieltjes bij mijn kast gekregen ipv voetjes. Maar die heb ik nog nooit gebruikt, anders past mijn big tower niet onder mijn bureau.
Wat mij betreft wil ik die wel ruilen tegen een setje leuke voetjes en/of kleine vergoeding...

Ik schat dat je kast door de wieltjes (het zijn alle 4 zwenk-wieltjes) zo'n 8-10 cm van de grond af komt te staan.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dalijk eens kijken bij de gamma,,, Voor 10 piek kan ik weinig verkeerd doen, denk ik.

Verwijderd

Ik heb ze vast gezet met popnagels, werk ook wel goed.
Zie mn homepage.

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 00:50
Ik heb ook wieltjes(nouja, zeg maar wielen) onder m'n kast gemaakt.

Gewoon de pootjes eronderuit halen, op de plaats waar die zaten heb ik van zo'n elektriciteitbuisklemmetjes gemaakt, daar in een elektriciteitsbuis, daardoor een ijzeren asje, en daaraan 2 paar wieltjes. Of het echt praktisch is weet ik niet, maar het ziet er wel leuk uit :)
Ik zal zo wel ff wat pics zoeken.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Op maandag 18 juni 2001 00:05 schreef XastroX het volgende:
Ik wil em ook verhogen DMV die wieltjes.. want onderin komt een intake Fan te zitten.. dus een hele steunencollectie onder je case???? als ik er nu gewoon carrosserie-ringen tussen doe... moet toch goed gaan.. lijkt me.
Intakefan aan de onderkant? Lijkt mij niet zo'n goede keuze. Dan zuigt ie dus alle stof naar binnen wat normaal op de grond ligt. Zelfs een filter heeft dan maar beperkt zin denk ik. Die zit binnen een week helemaal vol...

Ik hoop dat je geen huisdieren hebt zoals katten of honden? :?

Verwijderd

Ik heb weinig last van stof hoor, en omdat ie op wieltjes staat kan je hem zo ff opzij rijden en de vloer er onder (laten ;) ) stofzuigen

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 00:50
Hier zijn de foto'tjes:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdsande/case0.jpg
Hier zie je de voorkant, het door het gele buisje loopt een asje waarom de wielen zitten.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdsande/case1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdsande/case2.jpg
De zijkant

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdsande/case3.jpg
De achterkant, hier kun je ook de klemmetjes zien waarmee het gele buisje aan de kast vast zit.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jvdsande/case4.jpg
Hier kun je de schroeven zien waarmee de klemmetjes aan de kast vast zitten. De gaatjes zaten er al voor de pootjes die er eerst onder zaten.

De reden waarom ik niet voor zwenkwieltjes heb gekozen is omdat m'n kast behoorlijk hoog en smal is, en daardoor ook vrij onstabiel. Als ik er zwenkwieljes onder zou maken zou het hele zootje nog veel onstabieler worden.

• packman
  • Laatst online: 17-12-2024
Indigo, dat is pas eens een fijne mod, de Jeep mod :P

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
damn ik had 4 mooie wieltjes, wilde ik in die gaatjes doen waar nu die plastic dingetjes in zitten.. alleen kwam 1 zo'n ding tegen het onderste pci slot aan.. helaas :)

• mvds
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Op maandag 18 juni 2001 13:47 schreef packman het volgende:
Indigo, dat is pas eens een fijne mod, de Jeep mod :P
Dadelijk krijg je nog een wedstrijd wie de grootste wielen eronder heeft zitten. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag dus bij de gamma die Wieltjes gehaald.. Kostte totaal 30 piek.
het waren dus van die zwenkwieltjes die je om een as heen kunt klikken... en die as dan vertikaal door de bestaande gaten (van de dopjes) gedaan en met een carrosserie-ring vastgezet... ziet er gaaf uit... gelijk ook effe een gat proberen te boren voor de intake fan onder (met een gatenzaag..) maar ben die poging gestaakt, want het ijzer trok krom.. morgen met een decoupeerzaagje verder proberen..
Ik probeer eens iemand met een camera te regelen. voor foto's

Indigo: bedankt voor je tips en posten van FOTO's best geinig.. alleen ik vind die kleine zwenkwieltjes gewoon wat netter uitien

obsidian: omdat hitte stijgt wil ik boven de outtake fan.. en dan komt beneden de intake fan

Verwijderd

Hmmz, heb ik toch mazzel gehad toen dan met die Wheelies voor een tientje...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 13:40 schreef -=Indigo=- het volgende:
Hier zijn de foto'tjes:

[afbeelding]
*knip*
[afbeelding]
[afbeelding]
*knip*
[afbeelding]
*knip*
[afbeelding]
*knip*
GAAAF!!!!!
toen ik t eerste plaatje zag dacht ik dat je zat te kidden :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:59

Wokschotel

Op 6 wielen

Hier zijn de foto'tjes:

[afbeelding]
Hier zie je de voorkant, het door het gele buisje loopt een asje waarom de wielen zitten.

[afbeelding]
[afbeelding]
De zijkant

[afbeelding]
De achterkant, hier kun je ook de klemmetjes zien waarmee het gele buisje aan de kast vast zit.

[afbeelding]
Hier kun je de schroeven zien waarmee de klemmetjes aan de kast vast zitten. De gaatjes zaten er al voor de pootjes die er eerst onder zaten.

De reden waarom ik niet voor zwenkwieltjes heb gekozen is omdat m'n kast behoorlijk hoog en smal is, en daardoor ook vrij onstabiel. Als ik er zwenkwieljes onder zou maken zou het hele zootje nog veel onstabieler worden.
Cewl! Is ie ook op afstand bestuurbaar? ;)

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Hier zijn de foto'tjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
De zijkant

[afbeelding]

[afbeelding]

no offence hoor, maar ik vind je case wel wat weg hebben van een kinderbuggy :D :Y) :P

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Idd nu nog een motortje erop en karren maar ;)

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

Hier zijn de foto'tjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
De zijkant

[afbeelding]

[afbeelding]

Lompe wielen maar wel tof :P

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
ik heb er wieltjes onder gehad, een brak er :(

je moet dus goed opletten dat ze het gewicht kunnen hebben (daarom ga ik er vandaan 4 onder een HP netserver uitslopen >:) )
Pagina: 1