Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 13:37
Hallowww,

Geen idee of ik het hier moet plaatsen, ik wist niet waar anders het moest plaatsen.

Aangezien ik mijn loon contant krijg en ik het graag wat op de bank wil zetten om dingen te kunnen bestellen. Alleen een probleempje, ik woon best ver van de dichtstbijzijnde
Stortautomaten.

Is het misschien mogelijk om je paysafe geld naar ideal te storten. Of iets wat er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nee. Enige advies dat ik je kan geven is een creditcard te nemen. Dan wordt het pas achteraf afgeschreven en heb je tijd genoeg om een keer langs de bank gegaan.
Hoop ik alleen wel dat je 18+ bent want anders gaat hem dat niet worden ;)

Verder: loon in contanten...klinkt als een zwart bijbaantje. Prima, maar die baas van jou zal zn cash dan ook ergens moeten halen. Wellicht kun je daar een dealtje mee sluiten? Als ie toch naar de automaat moet...:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 13:37
Zelf nog geen 18, en hij zit bij een andere bank dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Robtimus

me Robtimus no like you

Houd er ook rekening mee dat je bij veel banken maar een paar keer per jaar gratis geld mag storten. Daarna moet je per transactie betalen. Ik geloof dat 6 keer gangbaar is.

Overigens is iDeal niet gelijk aan je bankrekening. iDeal is een betalingsmethode die gebruikt maakt van je bankrekening.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Krijg je het per maand? Dan valt het nog mee toch? Als je het per dag krijgt dan kan ik me voorstellen dat het lastig is.

Waarom wil je werkgever het niet naar je bankrekening overschrijven? Desnoods stort hij/zij het direct op je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gewoon geld in je portemonnee stoppen en overmaken?

Anders mischien een debit card (3v ofzo) kopen bij de primera en daar (voor) hem elke keer geld storten.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Aan een van je ouders geven en die het op je rekening laten storten. Ouders krijgen hun cash wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:44
geldzaken doen we in WI dus AZ -> WI

tevens krijgt het topic nu het voordeel van de twijfel, maar als dit om zaken blijkt te gaan die in strijd zijn met de wet dan komt er een slot op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24

Barrycade

Through the...

Nog geen 18? Woon je nog bij je ouders? Vraag of zij wissel kantoortje willen spelen. Dus jij geeft hun boodschappen geld en jij krijgt het bedrag op je rekening.

Wordt wat anders als je fulltime werkt en een aanzienlijk bedrag maandelijks krijgt. Dan moet je oppassen dat die geldstromen niet gaan opvallen en verkeerd geïnterpreteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 20:38
Dubbel.

[ Voor 78% gewijzigd door rr7r op 22-06-2015 00:49 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ben je überhaupt bekend met hoe banken werken? Je zet geen geld "op iDeal", iDeal is slechts een betaalsysteem. Het geld gaat gewoon vanaf je bankrekening.
xlvg schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:51:
Zelf nog geen 18, en hij zit bij een andere bank dan ik.
Dat is toch geen probleem, je hoeft niet bij dezelfde bank te zitten om geld te kunnen overmaken.
Roenie schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:11:
Waarom wil je werkgever het niet naar je bankrekening overschrijven? Desnoods stort hij/zij het direct op je bankrekening.
Waarschijnlijk omdat het zwart is?

[ Voor 63% gewijzigd door Compizfox op 22-06-2015 01:11 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je cash krijgt, vraag iemand hetzelfde geld naar je rekening over te maken en geef hem de cash, probleem opgelost :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Rabo heeft toch nog gewoon stortautomaten?
Bij SNS kan je ook nog storten, maar daar voor moet je dan een verzekerde envelop kopen en daar mee opsturen. Kost 12,50 en zodra ze het op je rekening zetten krijg je 2,50 extra gestort oid, als compensatie voor de dure envelop.

Maar wat SynergyX al zegt. Ga gewoon voor geldautomaat spelen.
Iemand stort geld op je rekening en jij geeft het in contant.
Doe ik ook wel eens als ik teveel cash heb. DOe toch alles met de pinpas.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-09 23:23
McKaamos schreef op maandag 22 juni 2015 @ 07:45:
Rabo heeft toch nog gewoon stortautomaten?
Bij SNS kan je ook nog storten, maar daar voor moet je dan een verzekerde envelop kopen en daar mee opsturen. Kost 12,50 en zodra ze het op je rekening zetten krijg je 2,50 extra gestort oid, als compensatie voor de dure envelop.

Maar wat SynergyX al zegt. Ga gewoon voor geldautomaat spelen.
Iemand stort geld op je rekening en jij geeft het in contant.
Doe ik ook wel eens als ik teveel cash heb. DOe toch alles met de pinpas.
Je kunt ook gemakkelijk bij een GWK Travelex kantoor geld op je SNS rekening storten, en dit kost je helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 14:45
Ik heb gehoord dat het sinds afgelopen jaar verboden is om salaris contant uit te betalen..
zou je niet kunnen vragen of ze het willen storten?

edit:

http://www.rijksoverheid....r-contant-uitbetalen.html

[ Voor 30% gewijzigd door makkie88 op 22-06-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Compizfox schreef op maandag 22 juni 2015 @ 01:09:
...Waarschijnlijk omdat het zwart is?
Kan, maar hoeft niet. Als het niet zwart is vraag ik me af waarom de werkgever moeilijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:15
Of zwart geld of.. de werkgever verkeert in zwaar water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJvA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:12
We hoeven toch niet heel spastisch te gaan doen omdat het waarschijnlijk zwart werk is? Wordt vaak gezien als de motor van de economie ;)

Let op dat de constructie met je ouders maar tot ong. 5000,- werkt. Daarna moeten je ouders schenkbelasting betalen (aangezien jij minderjarig bent) en ben je 10% kwijt.

En bij ING mag je inderdaad 6 keer gratis storten. Andere banken weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 10:37

_Erikje_

Tweaker in Spanje

meeste banken hebben de policy tot 6 keer gratis storten, bij Rabo kost het daarna 6 euro per storting bijvoorbeeld..

Het hoeft niet zwart te zijn hoor. Zo ging het in de bollen altijd en ik kan me niet voorstellen dat ze +/- 100 jongeren zwart uit kunnen betalen gedurende de zomervakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Je kan het natuurlijk ook gewoon in een analoge winkel gaan kopen ;)
Pagina: 1