Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Stefan87
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om de Garmin Edge 810 performancebundel aan te schaffen, maar sta voor een dilemma wat betreft de cadance- & speed-sensors en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Momenteel zijn er twee versies, een met en een zonder magneten, op de markt.
Als ik de review van DC-rainmaker over de magneetloze sensor mag geloven is deze minder accuraat dan de versie met magneten.

Bovendien scheelt het mij 50 euro als ik de bundel met magneten bestel.

Mijn vraag is als volgt. Wat zijn jullie ervaringen met beide versies en is het het extra geld waard?

Bedankt!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:26
Ik heb alleen maar de GSC-10 (oude) versie en die is meer dan prima. Bestel op Ebay een paar magneetjes die je op het schroefdraad van je trapas klikt en daar zie je niets meer van.

Voordeel van de losse, nieuwe sensoren is dat je de cadans-sensor weg kunt laten als je een vermogensmeter hebt die ook als cadanssensor fungeert.

Ik had laatst een extra sensor nodig en heb gewoon weer de oude besteld. Prijsverschil en aanwezigheid van de sensor op je crank-arm als oorzaak :)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik gebruik dit van decathlon, werkt ook goed en stuk goedkoper (wel met magneten.)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......