Hi Allemaal,
Ik ben in het bezit van een Samsung UE46ES6100, maar wil graag gebruik kunnen maken van airplay (of een andere oplossing) om spotify of andere content op mijn tv af te spelen.
De TV zit aangesloten om een "ouderwetse" stereo receiver.
Devices in het huishouden zijn iPhones en een MacBook.
De TV is wat ze noemen "smart" dus wat spotify betreft zou ik een pro account kunnen nemen en de app gebruiken, maar dit kost meer dan honderd euro per jaar (ik zoek een oplossing van een paar tientjes) en kost wat handelingen (tv aanzetten, tv app opstarten, etc.)
De paar voorwaarden die ik heb
- Het moet allemaal kunnen werken zonder extra afstandsbedieningen
- De TV moet ontwaken op het moment dat ik wil streamen (HDMI-CEC/Anynet+)
- Girfriend proof, geen ingewikkelde handelingen
Hierdoor valt bijvoorbeeld appleTV uit (geen HDMI-CEC/Anynet+)
Ik hoor zelf geluiden dat een Raspberry Pi uitkomst zou kunnen bieden, enig idee hoe?
Ik ben in het bezit van een Samsung UE46ES6100, maar wil graag gebruik kunnen maken van airplay (of een andere oplossing) om spotify of andere content op mijn tv af te spelen.
De TV zit aangesloten om een "ouderwetse" stereo receiver.
Devices in het huishouden zijn iPhones en een MacBook.
De TV is wat ze noemen "smart" dus wat spotify betreft zou ik een pro account kunnen nemen en de app gebruiken, maar dit kost meer dan honderd euro per jaar (ik zoek een oplossing van een paar tientjes) en kost wat handelingen (tv aanzetten, tv app opstarten, etc.)
De paar voorwaarden die ik heb
- Het moet allemaal kunnen werken zonder extra afstandsbedieningen
- De TV moet ontwaken op het moment dat ik wil streamen (HDMI-CEC/Anynet+)
- Girfriend proof, geen ingewikkelde handelingen
Hierdoor valt bijvoorbeeld appleTV uit (geen HDMI-CEC/Anynet+)
Ik hoor zelf geluiden dat een Raspberry Pi uitkomst zou kunnen bieden, enig idee hoe?
[ Voor 99% gewijzigd door theRich op 23-06-2015 00:35 . Reden: te vroeg op submit gedrukt ]