ik dacht vanochtend laat ik maar eens aan serious sam beginnen, anyway nu een uurtje of 4 gespeelt te hebben kom ik dus bij de grote piramide aan zonder problemen staat daar een huge Evil basterd. het probleem is dus hoe krijg ik die gast dood. en in de als je doorloopt kom je in een ruimte met een soort van jumpads (halflife laatste level achtig) wat moet ik daarmee doen?
Je ziet dat er aan de zijkanten vier van die doorgangen zijn (een soort stargates). loop rond en spring door die vier gates heen. Zorg er wel voor dat je die gast voorblijft.
Als je door alle vier de gates door bent gegaan en die gast staat ongeveer in het midden van de ruimte dan wordt hij vernieti.... hee, ik ga je het einde niet vertellen. Maar zo kom je er in elk geval
Als je door alle vier de gates door bent gegaan en die gast staat ongeveer in het midden van de ruimte dan wordt hij vernieti.... hee, ik ga je het einde niet vertellen. Maar zo kom je er in elk geval
ik vroeg me af, ben je zonder vals te spelen (god-mode enzo) bij het eind gekomen!?! dat lijkt mij namenlijk behoorlijk niet te doen en bovendien onmogelijk
WAT een moeilijk spel zeg!!!
afgezien daarvan ziet et er wel cool uit en online tegen 'gewone' mensen ipv hordes en hordes enemies is wel beter..
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
geen id hoe ie het doet
zelfs in coop ging ik zo vaak dood met dat spel... klote kikkers
maar ja tspel is kut alleen coop is het humor "bowling" ownz!
blup
Verwijderd
Met die kikkers is makkelijk... das vrij int begin he? je moet gewoon achteruit blijven lopen en je shotgun in je klauwen nemen... blijf achteruit rondjes om dan ding in ut midden lopen en ze komen 8er je aan... en dan kan je zo omleggen
Ik heb h`m op easy uitgespeeld.
Die laatste arena is echt moeilijk, zelfs op easy dus.
Die laatste arena is echt moeilijk, zelfs op easy dus.
op medium in LAN game met oneindig respawn heb ik nog meer dan 10 respawns nodig gehad
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nou nou nou, serious sam is niet zo moeilijk. Heb hem in een uurtje bijna uitgespeeld met twee PCS (wel in easy of zo). Maar ja kregen we het monster niet kapot. Later ben ik er alsnog achtergekomen....
Ik vind hem ook wel meevallenOp donderdag 05 juli 2001 00:04 schreef terw_dan het volgende:
Nou nou nou, serious sam is niet zo moeilijk. Heb hem in een uurtje bijna uitgespeeld met twee PCS (wel in easy of zo). Maar ja kregen we het monster niet kapot. Later ben ik er alsnog achtergekomen....
ik heb hem in 2 dagen op medium/normal uitgespeeld. (weet de benaming zo niet)
Jah dames en Heren.
Ik kan niet verder op een bepaald gedeelte in SS.
de sewers.. ik moet daar iets doen en ik heb geen flauw idee wat.. wie-o-wie helpt mij uit de brand?
Ik kan niet verder op een bepaald gedeelte in SS.
de sewers.. ik moet daar iets doen en ik heb geen flauw idee wat.. wie-o-wie helpt mij uit de brand?
Serious Sam Roeleert man.
Had hem ook na een paar uur continu klikken
uitgespeeld! ging wel vaak dood bij die k*teindbaas maar toch gelukt 
Vooral lannen is vet.
vooral dat stukje in het begin met dat indiana jones deuntje.
of het introfilmpje: Sam I am ratatatatat
best wel humor, weer eens uitspelen dan!
Had hem ook na een paar uur continu klikken
Vooral lannen is vet.
vooral dat stukje in het begin met dat indiana jones deuntje.
of het introfilmpje: Sam I am ratatatatat
best wel humor, weer eens uitspelen dan!
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
ZWAAR VET SPEL!
Geen irritant rond gesluip zoals bij Soldier of Fortune... Gewoon RAGGEN!! Heerlijk!
Was op normal begonnen (ben namelijk een ervaren FPS speler) maar eenmaal bij die grote pyramide kon ik het in die arena niet meer aan... 30 of 40 werebulls is toch een beetje te veel van het goeie... Dat van die transporter beam had ik meteen door...
Maar dat spel heeft HUMOR! "Yeah, come on you ugly freaks!!" "Was that all you got???" "Oh, oh..."
Ik vind alleen die Arachnoids irri... Je kan die kogels niet ontwijken... Ze raken je altijd... Tijdens LANNEN Coopen op serious! Wordt echt vet!!
Eagle
Geen irritant rond gesluip zoals bij Soldier of Fortune... Gewoon RAGGEN!! Heerlijk!
Was op normal begonnen (ben namelijk een ervaren FPS speler) maar eenmaal bij die grote pyramide kon ik het in die arena niet meer aan... 30 of 40 werebulls is toch een beetje te veel van het goeie... Dat van die transporter beam had ik meteen door...
Maar dat spel heeft HUMOR! "Yeah, come on you ugly freaks!!" "Was that all you got???" "Oh, oh..."
Ik vind alleen die Arachnoids irri... Je kan die kogels niet ontwijken... Ze raken je altijd... Tijdens LANNEN Coopen op serious! Wordt echt vet!!
Eagle
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
heeft er iemand een antwoord op mijn vraag?
ik kan die knop in het riool niet vinden!
Verwijderd
middelste paal halverwegeOp vrijdag 13 juli 2001 18:40 schreef Hennie-M het volgende:
heeft er iemand een antwoord op mijn vraag?
onderwater
van de week met zijn vijfen in een lan gespeeld. Tegen elkaar. Echt megavet. Serious sam is echt een van de betere humorgames.
"SAM I AM"
"SAM I AM"
Pagina: 1