Toon posts:

RAM upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben in het bezit van een asrock p55 pro usb 3 moederbord met een maximale ram geheugen van 4x4gb. Momenteel heb ik 2x2gb, in de 1e en 3e slot. Ik zou deze graag aan willen vullen met 2x4gb erbij (in 2e en 4e slot). Qua merk/snelheid etc neem ik dezelfde, alleen capaciteit dus verschillend. Gaat dit goed? Is er eventueel een slimmere alternatief?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat kan prima, zorg er voor dat het spul zoveel mogelijk gebruik maakt van dezelfde settings, dat verkleint de kans op incompatibiliteit. Merken zou je ook prima kunnen mixen.

Verwijderd

Topicstarter
Zou je dan kunnen helpen om een goede (prijs/kwaliteit) te selecteren? Ben op zoek naar 2x 4gb.

Info moederbord:
Asrock P55 Pro / USB 3
- Supports DDR3 2600+(OC)/2133(OC)/1866(OC)/1600/1333/1066 non-ECC, un-buffered memory

Huidige RAM:
Kingston Hyper X KHX1600C9D3K2/4GX
4gb DDR3 - 1600 CL9 240-pin DIMM Kit (2pcs)

(Kan je misschien ook beoordelen of mijn keuze van destijds een goede is? Of zijn er veel betere opties? Wat ik nodig heb qua gebruik... tsja, enige game die ik nog speel is FIFA, maar wil toch wel altijd het meeste uit de pc halen met de minste kosten :) maar dat zal wel bekend in de oren klinken)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-02 19:04
Als je het meeste wil voor de minsten kosten. Moet je voor de goedkoopste gaan😉 verschil is minimaal.