Ik zoek een?
cpu cooler
Wat is je budget?
[+/- 40 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD FX-8350 38 °C
Vishera 32nm Technologie
RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 799MHz (11-11-11-28)
Moederbord
MSI 990FXA-GD65 (MS-7640) (CPU 1) 58 °C
Grafisch
23MP65 (1600x900@60Hz)
4096MBATI AMD Radeon R9 200 Series (Sapphire/PCPartner) 39 °C
Opslag
298GB Hitachi HDT721032SLA360 ATA Device (SATA) 39 °C
Optische schijven
ASUS DRW-24F1ST a ATA Device
Hallo wel wat ik zoek is duidelijk denk ik.
Maar ik had een vraag over mij moederbord temperatuur [zo aangegeven in speccy pro], gaat die ook omlaag als ik een betere pcu cooler heb [ik heb nu een stock ding van titan of zo met volgens mij een alu blok] want die[ mijn moederbord temp] is vaak hoger dan mij cpu en de ribben op mij moederbord zijn beiden niet eens warm eerder lauw tot koud.
En mij geheugen kan ik die gewoon verplaatsen? in verband met de koeler die eventueel over mij geheugenslots gaat vallen?
En van mij pc kast heb ik geen idee welk merk of type het is, het is een meer dan 10 jaar oude bak, met de voeding nog in de bovenkant van de kast hangt, en zonder mogelijkheid om een fan aan de voorkant te hangen.
Maar ik heb nooit problemen gehad met tempratuur van enig onderdeel, maar deze koeler is sinds ik de andere[ ook stock geweest bij cpu gekregen] heb gesloopt bij het vervangen/verversen van cpu koelingspasta.
cpu cooler
Wat is je budget?
[+/- 40 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD FX-8350 38 °C
Vishera 32nm Technologie
RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 799MHz (11-11-11-28)
Moederbord
MSI 990FXA-GD65 (MS-7640) (CPU 1) 58 °C
Grafisch
23MP65 (1600x900@60Hz)
4096MBATI AMD Radeon R9 200 Series (Sapphire/PCPartner) 39 °C
Opslag
298GB Hitachi HDT721032SLA360 ATA Device (SATA) 39 °C
Optische schijven
ASUS DRW-24F1ST a ATA Device
Hallo wel wat ik zoek is duidelijk denk ik.
Maar ik had een vraag over mij moederbord temperatuur [zo aangegeven in speccy pro], gaat die ook omlaag als ik een betere pcu cooler heb [ik heb nu een stock ding van titan of zo met volgens mij een alu blok] want die[ mijn moederbord temp] is vaak hoger dan mij cpu en de ribben op mij moederbord zijn beiden niet eens warm eerder lauw tot koud.
En mij geheugen kan ik die gewoon verplaatsen? in verband met de koeler die eventueel over mij geheugenslots gaat vallen?
En van mij pc kast heb ik geen idee welk merk of type het is, het is een meer dan 10 jaar oude bak, met de voeding nog in de bovenkant van de kast hangt, en zonder mogelijkheid om een fan aan de voorkant te hangen.
Maar ik heb nooit problemen gehad met tempratuur van enig onderdeel, maar deze koeler is sinds ik de andere[ ook stock geweest bij cpu gekregen] heb gesloopt bij het vervangen/verversen van cpu koelingspasta.
[ Voor 38% gewijzigd door petjax op 21-06-2015 00:50 ]