[topic=163971]
IE 6 NL is toch nog nie op Microsoft site te vinden
IE 6 is toch Beta en daarom vraag ik hier naar een url ofzo.... op me werk heb ik hem ook ergens anders vandaan IE 6 NL Beta geïnstalleerd.......
Misschien omdat je 'm van de windows update site kan halen??
===>Als je ie xplorer hebt... ga naal tools, naar WindowsUpdate en ga naar Updates op producten. helemaal onderaan staat ie dan wel ergens...
===>Als je ie xplorer hebt... ga naal tools, naar WindowsUpdate en ga naar Updates op producten. helemaal onderaan staat ie dan wel ergens...
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
grrr ik moet dan wel echt scheel zijn, ik zoek nog eens.....Op zondag 17 juni 2001 23:39 schreef omitz het volgende:
Misschien omdat je 'm van de windows update site kan halen??
ik ben écht scheel, want ik kan hem nog steeds niet vinden.... ik zie geen enkele update voor IE bij Update op Producten....
Ik heb net ook ff gekeken... maareh... hij staat er echt NIET hoor... Of ik moet ook reuze scheel zijn...
'T kan zijn dattie nog niet te downloaden valt, en dat ze op je werk een Technet Abbo hebben, hoewel ik niet weet offie daar al te krijgen is.
Vraag het anders op je werk na
Je haalt me de woorden uit m'n mond... Als ze m op t werk hebben... vraag dan waar zij m vandaan hebben...Op zondag 17 juni 2001 23:41 schreef Jaymz het volgende:
'T kan zijn dattie nog niet te downloaden valt, en dat ze op je werk een Technet Abbo hebben, hoewel ik niet weet offie daar al te krijgen is.
Ghehe, beetje misverstand hier... ik heb hem zelf op 't werk geïnstalleerd... toen vond ik hem makkelijk op GoT, maar nu sinds dat 'gat'.. kan ik hem niet meer vinden... en zoek maar eens op "Internet Explorer 6". Ik vind zat mensen die 'm al hebbenOp zondag 17 juni 2001 23:41 schreef Jaymz het volgende:
Raar, zie mijn plaatje:
Plaatje IE6 Beta
Of bedoel je deze niet??
(bedoel, dat is nu toch de 'állernieuwste' ie6 versie?)
Plaatje IE6 Beta
Of bedoel je deze niet??
Hmmm... ik heb m er dus echt niet tussen staan... Welk OS draai je??Op zondag 17 juni 2001 23:46 schreef omitz het volgende:
Raar, zie mijn plaatje:
Plaatje IE6 Beta
Of bedoel je deze niet??
Ik ook nietOp zondag 17 juni 2001 23:46 schreef omitz het volgende:
Raar, zie mijn plaatje:
Plaatje IE6 Beta
Of bedoel je deze niet??
Ik draai dus Win2k met IE 5.5 en heb m dus ook niet... Zie screenshot
Argh,....NederlandsOp maandag 18 juni 2001 00:31 schreef DaRKoNe het volgende:
Ik draai dus Win2k met IE 5.5 en heb m dus ook niet... Zie screenshot
Misschien heb je em eerder wel uitgezet zodat je em niet meer ziet bij de updates ?
Heb win2k@sp2 (EN) draaien hier en heb ie5.00..ect.@sp2
(Ben niet overgegaan naar 1e5.5. liep mij niet lekker genoeg...)
Heb ie6 er ook al wel eens op gehad een maand of 1 1/2 geleden, maar ie5.00...ect@sp2 vind ik nog steeds het fijnste surfen...)
(Ben niet overgegaan naar 1e5.5. liep mij niet lekker genoeg...)
Heb ie6 er ook al wel eens op gehad een maand of 1 1/2 geleden, maar ie5.00...ect@sp2 vind ik nog steeds het fijnste surfen...)
Zucht. http://www.microsoft.com/ie/ dus. Zo moeilijk zit die site van MS niet in elkaar hoor.
Een wat verder doorgeklikte versie leidt tot http://www.microsoft.com/windows/ie/download/preview/ie6/ie6preview.asp waar blijkt dat er geen nederlandstalige versie is, wat me er toe doet denken dat mensen met een Nederlandse Windows hem niet te zien krijgen bij Windows update (wat logisch is want het is een update voor de engelstalige). Uit de schreenshots blijkt hetzelfde (zie de 'File' en 'Bestand' tegenstelling).
Oh ja: heb je de engelstalige Windows en erger je je eraan dat Windows Update in het nederlands is ? Tools->Internet options->General->Languages en daar 'Dutch' verwijderen en eventueel 'English (United States) [en-us]' toevoegen, browser afsluiten en opnieuw proberen.
Een wat verder doorgeklikte versie leidt tot http://www.microsoft.com/windows/ie/download/preview/ie6/ie6preview.asp waar blijkt dat er geen nederlandstalige versie is, wat me er toe doet denken dat mensen met een Nederlandse Windows hem niet te zien krijgen bij Windows update (wat logisch is want het is een update voor de engelstalige). Uit de schreenshots blijkt hetzelfde (zie de 'File' en 'Bestand' tegenstelling).
Oh ja: heb je de engelstalige Windows en erger je je eraan dat Windows Update in het nederlands is ? Tools->Internet options->General->Languages en daar 'Dutch' verwijderen en eventueel 'English (United States) [en-us]' toevoegen, browser afsluiten en opnieuw proberen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Maar ik terug zuchten.... ik ben op zoek naar IE6 NL en die heb ik op mijn werk zelf geïnstalleerd na aanleiding van een link hier op GoT.....Op maandag 18 juni 2001 02:09 schreef VlasBaard het volgende:
Zucht. http://www.microsoft.com/ie/ dus. Zo moeilijk zit die site van MS niet in elkaar hoor.
en ps. je icon is
De een zet een manga figuurtje in z'n icon, en de ander een dameshand op een computermuis. Respecteer elkanders's iconOp maandag 18 juni 2001 11:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
en ps. je icon is
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En dit vind je niet te ver gaanOp maandag 18 juni 2001 11:55 schreef Exirion het volgende:
[..]
De een zet een manga figuurtje in z'n icon, en de ander een dameshand op een computermuis. Respecteer elkanders's icon
btw de link werkte wel, bedankt daarvoor...
Ja okee, genoeg hierover op LA en nee dat icon gaat (net) niet te ver
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()