Toon posts:

Gezocht Harddrive hertstellers

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar iemand die harde schijven kan herstellen of in ieder geval de data daarvan.

M.v.g M.H.J Verhoeven

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-01 06:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hoi, het hangt er heel erg van af wat er mee aan de hand is. Doorgebrande elektronica? Dat kan ik. Datarecovery op een corrupte schijf? Dat kan iedere gek als je goede software hebt. Defecte platters/koppen? Dat moet een bedijf doen.

Correctie: het hangt er van af wat er mee aan de hand is, én wat je uit wilt geven. (de basisreparaties starten vaak rond de 100 euro en lopen op tot duizenden euro's afhankelijk wat er moet gebeuren.)

[ Voor 83% gewijzigd door sebastius op 20-06-2015 23:35 ]

Verwijderd

Beste Mikala,

Werving, waar jouw topic onder valt, is niet toegestaan op het forum. Wel kun je op Vraag & Aanbod - ook een dienst van Tweakers.net, een advertentie met jouw vraag plaatsen. Lees wel eerst de regels die hiervoor gelden.

Tevens kun je ook in je signature - dat wat in grijze lettertjes onder je bericht staat - een link opnemen naar je advertentie, om deze extra onder de aandacht te brengen. Je mag echter niet links naar je advertentie in je bericht plaatsen - dat wordt als 'spam' gezien. Je signature kun je aanpassen in je forumprofiel.

Lees ook even de Policy door, daarin staat ook veel wat je moet weten: Policy: Alle regels die op het forum gelden.

Bedenk: Tweakers.net en het forum Gathering of Tweakers (GoT) is een forum waar veel deskundige mensen rondlopen. Als je onze hulp wilt, moet je ook kenbaar maken dat je zelf eigen inzet toont. En dat begint bij het lezen van de regeltjes, of in elk geval gericht te zoeken op hetgeen van jou voor belang is.

Veel succes op GoT gewenst! Als je nog vragen hebt kun je me een bericht sturen. Klik daarvoor op het pijltje naast mijn naam - linksboven van deze tekst.

Vriendelijke groet,
CiPHER B-)

Dit topic is gesloten.