Op mijn vorige telefoon had ik avg geïnstalleerd (samsung), alleen nu heb ik een nokia Lumia 532 gekocht en kan ik in de store geen antivirus vinden.. Hoeft dat niet meer?
Windows phone heeft een klein marktaandeel dat virussen nog niet bepaald populair zijn op WP.
En voor zover ik weet, zit WP aardig in elkaar dat je niet zo makkelijk een virus kan hebben, op z'n best 'scareware' (een vage popup dat je een virus hebt en naar een fake website wordt gestuurd) en phising in apps, maar over virussen heb ik nog weinig gehoord op WP.
En voor zover ik weet, zit WP aardig in elkaar dat je niet zo makkelijk een virus kan hebben, op z'n best 'scareware' (een vage popup dat je een virus hebt en naar een fake website wordt gestuurd) en phising in apps, maar over virussen heb ik nog weinig gehoord op WP.
[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2015 20:17 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oké, begrijp de tekst niet helemaal maar ik maak er uit op dat windows geen apps aanbied die virusgevoelig zijn.. Dan probeer ik het zo.. Bedankt!
Uiteraard is het wel nog verstandig om zelf na te denken waar je op klikt en wat je installeert! Als het een knipperend bericht is waarbij je groot wordt gewaarschuwd dat er iets mis is met je telefoon: Niet erop klikken
.
Het is wel even handig als je je eerst even inleest. Zoals ik in je vorige topic al zei is een beetje zoekwerk toch wel iets wat we hier van je verwachten. Natuurlijk kun je hier altijd vragen stellen als je er niet uitkomt, maar vergeet niet dat het internet al vol informatie staat
Er valt weinig te installeren op die manier ;-)Sissors schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:44:
Uiteraard is het wel nog verstandig om zelf na te denken waar je op klikt en wat je installeert! Als het een knipperend bericht is waarbij je groot wordt gewaarschuwd dat er iets mis is met je telefoon: Niet erop klikken.
Een normale sterveling kan alleen maar vanuit de store downloaden.
Neem aan dat betrokkene niet echt de intentie heeft om een devaccount aan te maken om daarna apps te gaan sideloaden die van duistere afkomst zijn.
Maar zelfs dan is het breaking news wil je toestel iets engs oplopen.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Pagina: 1