Na lang bakkeleien een artikel van Geekbuying teruggestuurd naar Shenzen met post.nl met track en trace.
Er staat geen eenduidige informatie op de labels die ik gekregen heb over de T&T; maar wel een verwijzing naar www.internationalparceltracking.com
Wanneer ik daarnaartoe ga moet ik drie velden invullen;
-land van bestemming
-trackingnummer
-postcode
Het lukt me domweg niet de zending te traceren.
Land van bestemming is China, wat op de website "3S barcodenummer" heet zal ongetwijfeld zijn wat op het verzendbewijs het "barcodenummer" genoemd wordt (CC046794868NL) De postcode is onduidelijk.
Er stond wel een postcode op het pakket zelf, maar wanneer ik deze invul komt er niets uit.
Die postcode is ook niet overgenomen op het verzendbewijs, dus het lijkt me stug dat die in het systeem is ingevoerd. Op de printout staat ook "Aan: 0000" dus ik heb ook "0000" als postcode geprobeerd, maar daar komt ook niets uit. "CN0000" komt ook niets uit.
Ik voel me genept want ik heb betaald voor T&T; maar met de info die ze me gegeven hebben valt er niets te tracken. Wat doe ik verkeerd of hoe los ik dit op?
Bij deze de foto's van de labels en verzendbewijs:

Deze vraag is inmiddels beantwoord via PB en het pakket is nu via een andere weg voor mij traceerbaar.
De vervolgvraag is deze:
Er staat geen eenduidige informatie op de labels die ik gekregen heb over de T&T; maar wel een verwijzing naar www.internationalparceltracking.com
Wanneer ik daarnaartoe ga moet ik drie velden invullen;
-land van bestemming
-trackingnummer
-postcode
Het lukt me domweg niet de zending te traceren.
Land van bestemming is China, wat op de website "3S barcodenummer" heet zal ongetwijfeld zijn wat op het verzendbewijs het "barcodenummer" genoemd wordt (CC046794868NL) De postcode is onduidelijk.
Er stond wel een postcode op het pakket zelf, maar wanneer ik deze invul komt er niets uit.
Die postcode is ook niet overgenomen op het verzendbewijs, dus het lijkt me stug dat die in het systeem is ingevoerd. Op de printout staat ook "Aan: 0000" dus ik heb ook "0000" als postcode geprobeerd, maar daar komt ook niets uit. "CN0000" komt ook niets uit.
Ik voel me genept want ik heb betaald voor T&T; maar met de info die ze me gegeven hebben valt er niets te tracken. Wat doe ik verkeerd of hoe los ik dit op?
Bij deze de foto's van de labels en verzendbewijs:

Deze vraag is inmiddels beantwoord via PB en het pakket is nu via een andere weg voor mij traceerbaar.
De vervolgvraag is deze:
Ik heb een paypalgeschil met ze lopen, en moet voor de 24e beslissen of ik dit ga escaleren of niet.
Enerzijds heb ik na 3 weken nu eindelijk een RMA voor elkaar gekregen(waarschijnlijk met behulp van de druk van het paypalgeschil), aan de andere kant heb ik weinig vertrouwen in de afloop wanneer ik het geschil nu sluit. Wanneer ik het geschil sluit kan ik daarna niets meer, zelfs al zouden ze weigeren terug te betalen.
Wat zouden jullie doen, escaleren bij paypal of niet? Het liefste zou ik nog twee weken afwachten maar dat kan niet, alleen sluiten of escaleren voor de 24e zijn de opties.
Hoe dan ook wil ik een werkende T&T hebben om te kunnen laten zien, maar ik begrijp dat ik daarvoor geduld moet hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door ASW1 op 22-06-2015 19:33 . Reden: pakket nog steeds niet traceerbaar via verzendbewijs.. ]