Kleine bluetooth muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Kleine bluetooth muis die makkelijk mee te nemen is, liefst oplaadbaar via usb, zou helemaal mooi zijn als ik hem dan ook nog kan gebruiken

Wat is je budget?
€1-100

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Groot fan van Logitech muizen maar sta voor alles open

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De muis is bedoeld voor bij een chinese tablet/convertible (PIPO W3, ik schrijf waarschijnlijk binnenkort een review) waar momenteel Win 8.1 op staat, en in de toekomst mogelijk Win10

Ik zoek dus zoals gezegd een blauwtand muis voor bij een tablet/convertible, heb een keyboard cover met goed werkende touchpad, en natuurlijk touch op de tablet zelf, maar ben gewoon ouderwets, en als ik typ wil ik er een muis naast. Reden dat ik een bluetooth muis wil is omdat er maar 2 usb poorten op de tablet zitten (waarvan maar 1 'full size') en die wil ik graag vrij houden voor andere dingen.

Reden dat ik een kleine muis zoek is gewoon voor het handig kunnen vervoeren, nou is klein natuurlijk een relatief begrip en ik heb ook niet echt maximale (of minimale) afmetingen in m'n hoofd, maar denk aan 50-70% van het formaat van een normale muis ofzo.

Knoppen etc, ik verwacht natuurlijk minimaal links en rechtsklik en scrollen, verder zou het leuk zijn als er meer kan zoals bijvoorbeeld links en rechts scrollen en misschien wat extra knoppen, maar ik weet niet in hoeverre dat bestaat in 'de kleine muizen markt'

Over de verbinding, voor zover ik kan achterhalen heeft de tablet Bluetooth 4.0, dus ik denk dat de meeste muizen wel moeten werken, maar hou die versie in je achterhoofd als je suggesties doet :)

De resolutie is niet super belangrijk, ik zal er wel een beetje mee gamen, maar het hoefd echt geen 1000en dpi's te hebben, ik heb al een 'stevige' desktop met een goeie muis als ik competatief wil gamen.

En dan als laatste, aangezien we hier praten over een draadloze muis moet het ook even gaan over de accu en het opladen, liefst natuurlijk zo'n groot mogelijke accu, maar wat ik eigenlijk belangrijker vind is dat het geheel oplaadbaar is, liefst via usb, en als het even kan dan nog steeds bruikbaar.

Dat is vrijwel alle info die ik kan bedenken, alle tips zijn meer dan welkom, en alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ik weet dat ze bestaan (heb er een jaartje geleden wel eens een gezien bij iemand zn surface tablet) maar ik weet alleen niet wie ze maakt/hoe ze nou precies heten/te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
In de Pricewatch kan ik niks vinden als ik filter op Bluetooth en oplaadbare accu. Ze bestaan misschien wel, alleen zijn ze dus niet zo bekend of bijvoorbeeld merkloos o.i.d. Ik zou persoonlijk een oplaadbare accu achterwege laten, die dingen gaan toch een paar maanden mee. Ik gebruik nu een oude Logitech M215 muis waarvan ik al zeker 8 maanden de batterijen niet heb vervangen.

Een andere optie is om voor een radiogestuurde muis te gaan i.p.v. Bluetooth. Je moet dan wel je USB poort opofferen voor de ontvanger. Er zijn dan wel enkele oplaadbare modellen te vinden: http://tweakers.net/categ...Y6SkaWRGVxcyczYwlyptrYWAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20

WCA

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Ik heb deze een halfjaar in gebruik, bevalt uitstekend. Een oplaadbare Eneloop erin, dat gaat maanden mee...

[ Voor 19% gewijzigd door PhilipsFan op 22-06-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Niet oplaadbaar, wel klein en met bluetooth 3.0 (en optioneel bedraad):
pricewatch: Razer Orochi
pricewatch: Razer Orochi 2013

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tips allemaal! :)

Jammer dat er dus blijkbaar niet echt Bluetooth muizen met accu's zijn, maar als die 8 maanden een valide indicatie is dan heb ik die oplaadbare accu natuurlijk niet echt nodig, eens in de 8 maanden batterijtjes vervangen overleef ik wel :P

Ik ga even wat gedetailleerder kijken naar de voorstellen, volgens mij is die Logitech M215 trouwens degene die ik wel eens "in het wild" heb gespot, dus extra dank daarvoor. (Edit: blijkbaar toch niet, want die M215 is radio ipv blauwtand)

Verder sta ik natuurlijk nog steeds open voor suggesties, alles is welkom :)

Edit/Update:
Oke, na alles nog even te hebben bekeken, en ook even te hebben gekeken naar goedkope Chinese Bluetooth muizen, ben ik nu net voor de "Logitech Bluetooth Mouse M557" gegaan, word als het goed is morgen bezorgd. :D

Dus dank voor de tips allemaal, ik ben eruit :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 16:15 . Reden: Muis gekocht! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:28
Ik heb de HP Z5000 in gebruik, met een Eneloop batterij, welke maanden mee gaat.
Pagina: 1