Damn, tot een jaar geleden was ik op m'n oude pc'tje een fantieke UT'er, maar door tijdgebrek en wat andere dingen schoot er dat helemaal bij in. Alweer een tijdje geleden een andere pc gekocht (nov. vorig jaar) en sinds kort weer eens een beetje aan de spielerij gegaan met UT... 
Alleen wil het allemaal niet zoals ik het wil hebben. Naar een paar potjes op het net gespeeld te hebben crasht of reboot de machine
Ik heb al vanalles aangepast, nieuwste patch, nieuwste bios moederbord, nieuwste drivers en bios videokaart, nieuwste drivers geluidskaart (voor zover die nog nieuw te verkijgen zijn), DirectX 8.0a opnieuw, kortom: alles een beetje bij de tijd gebracht, maar steeds hetzelfde geintje... Zelfs UT nog een keer opnieuw geïnstalleerd, het mocht niet baten.
Heeft er dus iemand een idee wat dit kan zijn?? Ik wordt hier namelijk echt niet blij van... Even wat specs over de pc (neeeeeee, niet de ultieme gamers-pc):
Chaintech AJM4 moederkaart
P III 800 proc
256 MB RAM
Matrox G400 Dualhead
Maxtor hdd
Realtek 8139 NIC
SB AWE32 (jaaaaaaa, zo'n antieke met geheugenbanken, wordt snel vervangen...)
Dat is het wel zo'n beetje
alleen de hdd, nic en het moederbord zijn anders als de vorige pc, dus de geluidskaart zal het wel niet zijn.....
Ik heb de search gebruikt, maar IK kon er niets bruikbaars in vinden, als ik niet goed gezocht heb, don't flame, just tell me...
Alleen wil het allemaal niet zoals ik het wil hebben. Naar een paar potjes op het net gespeeld te hebben crasht of reboot de machine
Heeft er dus iemand een idee wat dit kan zijn?? Ik wordt hier namelijk echt niet blij van... Even wat specs over de pc (neeeeeee, niet de ultieme gamers-pc):
Chaintech AJM4 moederkaart
P III 800 proc
256 MB RAM
Matrox G400 Dualhead
Maxtor hdd
Realtek 8139 NIC
SB AWE32 (jaaaaaaa, zo'n antieke met geheugenbanken, wordt snel vervangen...)
Dat is het wel zo'n beetje
alleen de hdd, nic en het moederbord zijn anders als de vorige pc, dus de geluidskaart zal het wel niet zijn.....
Ik heb de search gebruikt, maar IK kon er niets bruikbaars in vinden, als ik niet goed gezocht heb, don't flame, just tell me...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...