Hallo iedereen,
Ik zou graag mijn oude PC upgraden door zoveel mogelijk onderdelen te hergebruiken. Mijn PC bestaat uit:
- Asrock 870 Extreme3 moederbord (AM3 socket)
- AMD Black Edition Phenom II x6 1090T (3,2 ghz)
- Kingston 4GB RAM (DDR3 1333mhz)
- XFX HD 6870 (1024 MB)
- Corsair GS600 (600W)
- Oude HD en kast
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem graag gebruiken voor uiteenlopende zaken, zoals Photoshop/Indesign, games en surfen. Ik heb nog een zware game PC thuis staan, dus deze hoeft geen snelheidswonder te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij voorkeur niet meer dan 400 euro, maar liever minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zou graag zoveel mogelijk behouden, maar ik realiseer mij dat ik waarschijnlijk alleen mijn processor, geheugen, voeding en misschien het moederbord kan gebruiken. Randapparatuur heb ik nog, dus is niet noodzakelijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een nadrukkelijke voorkeur voor een SSD (hoeft niet groter te zijn dan 128 GB, om de prijs te drukken).
Ik zit aan te denken aan de volgende componenten in combinatie met mijn oude processor en geheugen, maar waarschijnlijk is er sprake van wat overkill. Wat denken jullie?
MSI Geforce GTX 750 ti 2GBl
Crucial BX100 - 120GB
Fractal Design Core 1100
Alvast dank voor het meedenken!
Ik zou graag mijn oude PC upgraden door zoveel mogelijk onderdelen te hergebruiken. Mijn PC bestaat uit:
- Asrock 870 Extreme3 moederbord (AM3 socket)
- AMD Black Edition Phenom II x6 1090T (3,2 ghz)
- Kingston 4GB RAM (DDR3 1333mhz)
- XFX HD 6870 (1024 MB)
- Corsair GS600 (600W)
- Oude HD en kast
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem graag gebruiken voor uiteenlopende zaken, zoals Photoshop/Indesign, games en surfen. Ik heb nog een zware game PC thuis staan, dus deze hoeft geen snelheidswonder te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij voorkeur niet meer dan 400 euro, maar liever minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zou graag zoveel mogelijk behouden, maar ik realiseer mij dat ik waarschijnlijk alleen mijn processor, geheugen, voeding en misschien het moederbord kan gebruiken. Randapparatuur heb ik nog, dus is niet noodzakelijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een nadrukkelijke voorkeur voor een SSD (hoeft niet groter te zijn dan 128 GB, om de prijs te drukken).
Ik zit aan te denken aan de volgende componenten in combinatie met mijn oude processor en geheugen, maar waarschijnlijk is er sprake van wat overkill. Wat denken jullie?
MSI Geforce GTX 750 ti 2GBl
Crucial BX100 - 120GB
Fractal Design Core 1100
Alvast dank voor het meedenken!