Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisiesmit93
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 11:28
Hallo voor mijn studentenkamer wil ik graag een nieuwe TV kopen, maar nu vroeg ik mij af of dit wel het juiste moment is, of dat er binnenkort nieuwe modellen op de markt komen.

Mijn studentenkamer is ongeveer 3,6 meter breed (kijkafstand tot TV). Zodoende lijkt mij iets van 46" tot 50" wel wat :).
Ik heb alleen geen idee of dit te groot wordt...
Momenteel heb ik een 32" Philips TV met Ambilight (32PFL7605), alleen dit vind ik te klein :9

Hebben jullie advies voor mij wat een geschikte TV is, ik heb globaal de volgende eisen:
  • Full-HD, LED
  • 46" - 50"
  • Smart TV (Samsung en LG spreken op dit gebied mij wel aan)
  • Wireless of bekabeld netwerk
  • Geschikt voor Ziggo
  • Geschikt om op te gamen (via PC, HDMI)
  • Geschikt voor Plex, Netflix is mooi meegenomen
Omdat ik student ben moet het natuurlijk wel betaalbaar blijven, zodoende zit ik te denken aan maximaal €900.-

Als ik mijn wensen in de pricewatch gooi, komt het volgende overzicht eruit, nu is mijn vraag of dit iets is of dat jullie iets beters weten :*)
http://tweakers.net/categ...VHuXPBXbmqpfuulj7NIvF1_QA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 21:33

DarkSide

theres no place like ::1

Kijk of je een 2014 model van Sony kan kopen. De W8 series van 50" passen binnen je budget.
En deze TV's worden over het algemeen gezien als erg goed.

En volgens deze
website worden de 2014 modellen zoals de W828 /W805 ondersteund door plex.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:56
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W828B Zwart

Goed beeld, lage input lag en daarom zeer geschikt om op te gamen, heeft zowel wifi als bekabeld internet en netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisiesmit93
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 11:28
De Sony TV ziet er op papier goed uit!
Hij lijkt alleen *nog* geen native ondersteuning vanuit Plex te hebben :(

Ga vanavond even bij de MediaMarkt kijken of daar nog een paar mooie modellen staan.

Ik zit momenteel voornamelijk richting TV's van Samsung en LG te kijken omdat deze (in mooi ogen) een mooie "Smart omgeving" hebben en ook goed ondersteund worden (met apps, enz.)
Als ik zou moeten kiezen tussen een Samsung tv en een LG (WebOs), welke tv zouden jullie dan aanraden?
De Samsung Series 6 H6400AW ziet er in mijn ogen wel goed uit.

Verdere reacties hoor ik graag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-10 23:24
Eigenlijk moet het SMART gedeelte van een tv nooit je hoofdreden zijn om voor een bepaalde tv te kiezen. Het gaat om het beeld, het andere gedeelte kan je beter een apparaat voor aansluiten.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput