Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verbetering windows 10 mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:59
Derde alinea mist maand.

Staat;
Vanaf begin of medio volgende begint Microsoft met het oplossen van de bugs die zich nog in de mobiele versie van Windows 10 bevinden, "

moet zijn denk ik

"Vanaf begin of medio volgende maand begint Microsoft met het oplossen van de bugs die zich nog in de mobiele versie van Windows 10 bevinden, "

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• Teijgetje
Wat jij wilt, imo zijn vergeten woorden geen spelfouten en tikfouten. ;)
Als dat zo is kan je de rest van dit bericht zien als spel en tikfout, dit bericht gaat dan ongeveer nog 10.000.000.000.000.000 internetpagina`s door. ;)

Zie :

• Teijgetje
Een ander "raar" dingetje is dat je me wijst op dat het blijkbaar in het verkeerde topic staat maar het artikel nog niet aangepast is?????
Beetje onproductief, vind je zelf ook niet? Als FP ProMod? Wijzig dan het artikel. ;)

Eigenlijk is het enige dat je bereikt hebt dat ik geen fouten meer meld als ik een onduidelijke link met vraagtekens er achter te zien krijg , als reactie zonder uitleg door/namens Tweakers en zonder het artikel eerst te verbeteren.

Scheelt me iig weer tijd voortaan.
Dank bij deze.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Wildhagen heeft als FP ProMod op geen enkele manier de mogelijkheid om een artikel te wijzigen hoor?

Overigens geef ik je geen ongelijk Teijgetje wat betreft de plaatsing van de feedback. Het is niet heel duidelijk waar missende woorden (en in mindere mate kromme zinnen) thuishoren, zoals Hahn ook aangeeft.

[ Voor 51% gewijzigd door Migrator op 20-06-2015 11:34 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
wildhagen kan dat inderdaad niet, dus die rant was niet echt nodig.

En misschien is het handig als de redactie ergens duidelijk aangeeft waar missende woorden nou eigenlijk horen, want dat wordt in het Spel- en tikfoutjestopic niet (duidelijk) aangegeven :)

The devil is in the details.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Erg jammer dat je zo moet ranten, terwijl je weet dat ik het niet kan aanpassen. Dat kan immers alleen een crew/redactie-lid, en dat ben ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 20-06-2015 11:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb het aangepast. Wat betreft de onduidelijkheid: individuele topics zijn gemakkelijker als er fouten in staan die niet per se direct duidelijk zijn. Het spelfoutjestopic wordt door iedereen bijgehouden en de fouten moeten dus ook voor iedereen duidelijk zijn (dat is dus zo bij spel- en tikfouten). Bij inhoudelijke fouten is dat vaak minder duidelijk en is het meer iets voor de auteur van het stuk. Dan is een apart topic dus beter.

Wat betreft missende woorden.. als het overduidelijk is welk woord mist dan is denk ik het spelfoutjestopic beter, is het niet duidelijk, dan een apart topic. Uiteraard is het helemaal niet erg om bij een twijfelgeval een apart topic te openen. :)

• Teijgetje
wildhagen schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:46:
Erg jammer dat je zo moet ranten, terwijl je weet dat ik het niet kan aanpassen. Dat kan immers alleen een crew/redactie-lid, en dat ben ik niet.
Excuus als je je aangerant voelt.

Ten eerste wist ik niet dat je niet kan wijzigen, imo ben je een Front Page (Pro) Mod(erator) volgens je status.
Ten tweede heb ik geen idee hoe je aan die status komt dan, de sites waar ik moderator was kon ik overal in en alle tekst wijzigen. (of hadden bijv FP mods alleen toegang tot de FrontPage-artikelen en alle posts)
Ten derde werd ik, met een imo nietszeggende link, met daarachter een vraagteken, naar pagina 1 van 38, van deel 43, gestuurd,
Ten vierde wist ik natuurlijk ook niet dat jij de fout al gelijk gemeld had in dat topic, 38 pagina`s verderop.....;)

Je kan dan ook bijvoorbeeld posten;

Ik denk dat dit in een ander topic hoort, waar het al eerder gemeld is.

Dat komt een stuk vriendelijker over en als ProMod moet je toch direct naar je eigen artikel/post kunnen linken lijkt me. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Teijgetje op 20-06-2015 22:25 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een ProMod is een gewone gebruiker, net als jij, die veel ervaring heeft in het modereren op de Frontpage. De titel is voor herkenbaarheid in het modereerforum. Het heeft dus niets te maken met het editten van artikelen. Sterker nog, dat kunnen maar weinig crewleden: alleen de mensen van de redactie en de nieuwsposters.

Hoe dan ook, dit topic gaat inmiddels nergens meer over. Dus ik gooi er een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.