Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Als dat zo is kan je de rest van dit bericht zien als spel en tikfout, dit bericht gaat dan ongeveer nog 10.000.000.000.000.000 internetpagina`s door.
Zie :
Beetje onproductief, vind je zelf ook niet? Als FP ProMod? Wijzig dan het artikel.
Eigenlijk is het enige dat je bereikt hebt dat ik geen fouten meer meld als ik een onduidelijke link met vraagtekens er achter te zien krijg , als reactie zonder uitleg door/namens Tweakers en zonder het artikel eerst te verbeteren.
Scheelt me iig weer tijd voortaan.
Dank bij deze.
Overigens geef ik je geen ongelijk Teijgetje wat betreft de plaatsing van de feedback. Het is niet heel duidelijk waar missende woorden (en in mindere mate kromme zinnen) thuishoren, zoals Hahn ook aangeeft.
[ Voor 51% gewijzigd door Migrator op 20-06-2015 11:34 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
En misschien is het handig als de redactie ergens duidelijk aangeeft waar missende woorden nou eigenlijk horen, want dat wordt in het Spel- en tikfoutjestopic niet (duidelijk) aangegeven
The devil is in the details.
Wat betreft missende woorden.. als het overduidelijk is welk woord mist dan is denk ik het spelfoutjestopic beter, is het niet duidelijk, dan een apart topic. Uiteraard is het helemaal niet erg om bij een twijfelgeval een apart topic te openen.
Excuus als je je aangerant voelt.wildhagen schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:46:
Erg jammer dat je zo moet ranten, terwijl je weet dat ik het niet kan aanpassen. Dat kan immers alleen een crew/redactie-lid, en dat ben ik niet.
Ten eerste wist ik niet dat je niet kan wijzigen, imo ben je een Front Page (Pro) Mod(erator) volgens je status.
Ten tweede heb ik geen idee hoe je aan die status komt dan, de sites waar ik moderator was kon ik overal in en alle tekst wijzigen. (of hadden bijv FP mods alleen toegang tot de FrontPage-artikelen en alle posts)
Ten derde werd ik, met een imo nietszeggende link, met daarachter een vraagteken, naar pagina 1 van 38, van deel 43, gestuurd,
Ten vierde wist ik natuurlijk ook niet dat jij de fout al gelijk gemeld had in dat topic, 38 pagina`s verderop.....;)
Je kan dan ook bijvoorbeeld posten;
Ik denk dat dit in een ander topic hoort, waar het al eerder gemeld is.
Dat komt een stuk vriendelijker over en als ProMod moet je toch direct naar je eigen artikel/post kunnen linken lijkt me.
[ Voor 6% gewijzigd door Teijgetje op 20-06-2015 22:25 ]
Hoe dan ook, dit topic gaat inmiddels nergens meer over. Dus ik gooi er een slotje op.
Dit topic is gesloten.
![]()