Ik ben al tijden op zoek naar een nieuwe GamePC, mijn eigen computer is nu bijna 5 jaar oud en draait met een intel core duo (2.6 Ghz.) en is nodig aan vervanging toe samen met mijn Geforce 210 1GB videokaart. misschien kunnen de voeding en schijf opnieuw gebruikt worden.
Mijn idee: harde schijf heb ik al dus die heb ik niet in de prijs meegerekend:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik graag games kunnen spelen als: Gta V, Rainbow six siege en counterstrike. ook wil ik intro's gaan maken op deze computer omdat mijn oude computers de programma's niet aan kon moest ik ermee stoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan 850 uitgeven, het systeem kan ik zelf in elkaar zetten want ik heb daar al wat ervaring mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uit mijne oude computers denk ik zelf dat ik de harde schrijf (500GB) mee kan nemen maar een nieuwe schrijf zou ook handig zijn, de cd-speler en misschien kan de voeding ook gebruikt worden, ligt aan de nieuwe onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe processor, ram geheugen, moederbord, videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit, ik heb liever een betere prijs en kwaliteit dan het mooiste van het mooiste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag een rustig system wat niet te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Als overclocken kan voor het budget zou ik dat graag willen.
Mijn idee: harde schijf heb ik al dus die heb ik niet in de prijs meegerekend:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 229,95 | € 229,95 |
| 1 | Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 708,30 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik graag games kunnen spelen als: Gta V, Rainbow six siege en counterstrike. ook wil ik intro's gaan maken op deze computer omdat mijn oude computers de programma's niet aan kon moest ik ermee stoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan 850 uitgeven, het systeem kan ik zelf in elkaar zetten want ik heb daar al wat ervaring mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uit mijne oude computers denk ik zelf dat ik de harde schrijf (500GB) mee kan nemen maar een nieuwe schrijf zou ook handig zijn, de cd-speler en misschien kan de voeding ook gebruikt worden, ligt aan de nieuwe onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe processor, ram geheugen, moederbord, videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit, ik heb liever een betere prijs en kwaliteit dan het mooiste van het mooiste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag een rustig system wat niet te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Als overclocken kan voor het budget zou ik dat graag willen.
[ Voor 54% gewijzigd door RiZerMan op 20-06-2015 14:09 ]