en ddr geodkoper hoop ik
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ziekelijk,
had ik me 65gld kunnen besparen,
Dan denk ik dat het over een tijdje meer gaat zakken, omdat de concurrent eraan komt, en het produceren van die chipjes kost bijna niks.
Verwijderd
128 MB PC133 @ fl 69,00BTW heb nog 250 piek betaald voor 256 MB en 200 voor 128
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
de wet van vraag en aanbod
Of de prijzen nog verder dalen (en wanneer gaan ze dan weer stijgen?), ik heb geen idee.
Als ik het wel wist dan zat ik nu echt niet op een klein studentenkamertje achter zo'n simpel computertje
Great minds think alike!
over die cas shit he...
misschien kan iemand me helpen?
SDRAM Cas precharge staat op 2
Cas Latency staat op 2
en RAS to CAS staat op 3
zo loopt hij stabiel.
is dit nu cas 2-2-3?
jah ik heb er ook geen verstand van ofzo
Ik heb zelf ook één van de goedkoopste DIMMS gescoord een tijd terug, ennuh, die gaat op den duur ZEKER vervangen worden.
Als ik in de bios pruts met de speed settings (latency's, niet de MHz-en) dan gaat het FLINK fout. Resultaat => Alles moet omlaag.
Ook heb ik zo'n SPD uitlees proggie, en die stikt ook in mij RAM module..
Aardig wat dingen zijn fout, en niet supported. En sommige dingen worden geen eens uitgelezen.
Krab jezelf nog maar even goed achter de oren.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
hoe kom ik aan zon programma? misschien wordt dan mijn vraag ook wel opgelostOp maandag 18 juni 2001 01:09 schreef WarMaster het volgende:
Euhmmm goedkoop geheugen kan toch wel een beetje een haakje en een oogje aan zitten... (Let op: KAN, hoeft niet)
Ik heb zelf ook één van de goedkoopste DIMMS gescoord een tijd terug, ennuh, die gaat op den duur ZEKER vervangen worden.
Als ik in de bios pruts met de speed settings (latency's, niet de MHz-en) dan gaat het FLINK fout. Resultaat => Alles moet omlaag.
Ook heb ik zo'n SPD uitlees proggie, en die stikt ook in mij RAM module..
Aardig wat dingen zijn fout, en niet supported. En sommige dingen worden geen eens uitgelezen.
Krab jezelf nog maar even goed achter de oren.
Maakt niet uit of ik het 3 weken geleden besteld heb..
Ja ja ja Nee !!
Verwijderd
Je kent het verhaaltje.
Welke is dat? Heb je misschien een site of adres...Op maandag 18 juni 2001 09:02 schreef pdxnet96 het volgende:
Ik heb een hele aardige hardware leverancier die de huidige prijzen hanteert..
Maakt niet uit of ik het 3 weken geleden besteld heb..
even CTSPD downloadenOp maandag 18 juni 2001 01:41 schreef Hennie-M het volgende:
[..]
hoe kom ik aan zon programma? misschien wordt dan mijn vraag ook wel opgelost
[url="http://ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctspd092.zip"]ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctspd092.zip[/url]
Want dan wil ik zaterdag nog snel ff wat in huis halen.
Nieuw, nu met Twitter
Dat kan per week verschillen,en als je geluk hebt zelfs per dagOp maandag 18 juni 2001 14:08 schreef xfile het volgende:
Hoe lang duurt zo'n prijsdaling en de stabilisering van die prijs ongeveer? Een week, een maand?
Want dan wil ik zaterdag nog snel ff wat in huis halen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Daar heb ik 256 gekocht... niks mee aan de hand...kostte 125 piek...Op maandag 18 juni 2001 18:39 schreef Domino het volgende:
Ik heb zaterdag op de beurs in Den Bosch 512 MB gekocht voor 208 piekies, maar thuisgekomen bleek het defect te zijn. Ikke terug maar was inmiddels uitverkocht
Overal word wel verteld dat de prijzen weer gaan stijgen, maar wanneer... ?? als er een grote schaarste heerst?? eerder, later ??
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Oh ja, maakt CAS-2 nog veel uit of niet?
Hopelijk werkt het op m'n systeem (asus k7m)... maar ja.. dat zie ik morgen of overmorgen wel.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp