Toon posts:

Nieuwe lamp nodig, oftewel nieuwe beamers kijken. Aanraders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een volledig ingerichte bioscoop ruimte, totaal verduisterd dus geen licht hinder van ramen of dergelijks, volledig foam geïsoleerd dus de buren hebben ook geen last van mij.
Kamer is ong 4m bij 2,5m en het scherm is volledige kamer breedte.
Ben een gigantische film kijk liefhebber en speel er soms met een xbox op, maar t gaat mij nu puur om film kijk specs.

De huidige beamer is een Panasonic pt-ax200e, maar de lamp is nu opperdepop.
Gekeken voor een originele vervangingslamp die 300euro kost.

Nu is de panasonic een 720p en nu denk ik er dus aan om maar een nieuwe beamer aan te gaan schaffen met 1080p.
Al flink rond lopen neuzen naar wat leuke modellen (maat van me heeft de Epson TW3200 en mooi machien) maar mij eigenlijk net te duur om even aan te schaffen (1200euro).
Budget wil ik het liefst rond de 700euro houden.

Nu zelf gekeken naar dlp en dan de Optoma HD141x en Optoma HD25e en de BenQ W1070
Iemand ervaring met deze projectors? Of een betere optie.

Maybe een goede om er bij te vermelden, ik heb een heel goed oog om ghosting te spotten op tv schermen of wat dan ook.
Dit wil ik dus absoluut niet op mijn nieuwe beamer zien, heb nu de JVC DV1 als tv en die heeft t niet maar die koste ook behoorlijk wat meer als dit budget. Dat is een pracht tv!!
Als mensen zeggen van voor die prijs ga je dat echt wel krijgen, zeg dat dan. Want dan spaar ik liever langer door tot andere beamers.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 23:40 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01 19:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

http://www.replacedirect....-ax200e-beamerlampen.html

Goede ervaringen met dit merk en de service van RD is zeer goed. Voor €150 ben je dan klaar ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:42

houthakker

Poehé

of als je iets avondtuurlijker bent: http://www.amazon.de/Elec...sr=8-1&keywords=ET-LAX100

Specs