Geen verbinding met modem huawei hg655d

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeleboele
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik vraag met spoed hier hulp om te helpen met mijn modem. Ik zit bij Online.nl en elke medewerker het zelfde verhaal. "Reset je modem. Harde reset. Ik zie verbinding." Alle ledlampjes branden, power, dsl, internet, lan1 t/m 4, wlan en voip.

Ik kan niet mijn modem in via 192.168.1.1 of andere opties. Online kan er ook niet in kijken dus kan niks bekijken of instellen.

Zeggen ze dat het aan onze hardware moet liggen, maar alles geeft aan dat hij wel iets ziet "nieuw thuisnetwerk aanmaken ?" Als de modem aangaat. Mobieltjes etc ook wifi signaal, maar verbindt niet.

Heeft iemand mogelijk een stappenplan of dergelijk voor mij ? Online al zoveel gekeken en enigste wat ik vindt is iets over dhcp forceren aan te zetten. Dat heb ik ook gedaan volgens handleiding online en de officiele microsoft site (heb windows 7) hoe en niks..

Aub kan iemand me helpen. Probeer er al een week uit te komen (zit nu op me mobiel op de site.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Open eens een command prompt, type "ipconfig" in en post het resultaat hier. Mogelijk zit de router niet in het 192.168.1.0 subnet?

Wel met DHCP aan graag :-)

[ Voor 10% gewijzigd door WouterG op 20-06-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeleboele
Heb dat al gedaan en krijg dan medium ontkoppeld. wel een gateway etc. DHCP krijg ik alle 3 pc's niet aan om een reden. Zelfs via opdrachtpromt en uitvoeren. Zit nu nog op mijn werk. Ik typ het later dan over via mijn mobiel ( beetje moeilijk als ik geen internet heb thuis.)

alvast bedankt voor je moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeleboele
http://i280.photobucket.c...624918766_zpskegelnbz.jpg dit krijg ik bij ipconfig/all

En heb ook al via napclcg.msc DHCP proberen te forceren in te schakelen, maar werkt niet.

En bij problemen oplossen krijg ik Lan verbinding heeft geen geldige ip configuratie

[ Voor 39% gewijzigd door boeleboele op 20-06-2015 20:09 ]