Nieuwe UHD televisie aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 14:25
Ik zoek een?
Televisie

Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 1500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV Kijken, series/films, gamen (PS4). Het hoeft geen SMART TV of 3D te hebben. Ik heb namelijk een Apple TV, dus daarom is een SMART niet functie nodig. Verder moet het wel een Ultra HD zijn, een Curved TV vind ik ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Veel plezier met je aankoop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hij/zij heeft toch nog niks gekocht??...

Een uhd tv zonder smart tv is er simpelweg niet op een enkele uitzondering...maar waarom zou je je eigen druk maken over smart tv?? Waarom is dat iets wat je niet wil?? Wat is er mis mee om te hebben??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mooi. En wat had je zelf al gezicht en gevonden, en waar wil je advies over? In de pricewatch kun je prima op UHD en prijs selecteren namelijk, en revieuws lezen en in de winkel bekijken ook.

Simpelweg je budget hier neerkwatsen en dan denken dat je zinnige input gaat krijgen: zo werkt het hier niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat 'The Eagle' zegt.
Toevallig een voorkeur voor een TV bijvoorbeeld?
En de maat waarin je zoek is ook wel iets belangrijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Betere topics, krijgen betere antwoorden. Er wordt eigen inzet op het forum verwacht en deze is in dit topic ver te zoeken. Check het algemene beleid nog eens en de quickstart voor een goed topic in het bijzonder.

Wat heb je zelf al gevonden? En waarom twijfel je tussen deze modellen? Zelf een schermformaat heb je niet genoemd.

Steek er zelf nog eens wat energie in en als je dan nog een vraag hebt, open dan een goed topic met voldoende informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.