Enige tijd geleden heb ik een pricewatch: TP-Link TL-WA850RE aangeschaft. Deze gebruik ik om de verbinding boven te verbeteren. Nu maken we gebruik van meerdere mobiele apparaten, waaronder twee laptops die allebei zijn voorzien van Windows 8.1. Eén laptop is een Asus N76VB, de andere is een Lenovo B50-70. Nu is het probleem dat alle mobiele devices en de Asus laptop zonder problemen de extender kunnen zien, maar de Lenovo ziet alleen het originele Wifi punt.
Ik dacht eerst dat het zou kunnen komen doordat de extender op ofwel 2.4Ghz dan wel 5Ghz uitzond, maar welke instelling ik ook toepas in de adapter settings van de Lenovo wordt de extender niet getoond in de lijst. De adapter heb ik ook meerdere malen geprobeerd opnieuw te installeren, alle updates van alle mogelijke software is binnengehaald. Ik heb inmiddels geen idee meer waar het nog aan kan liggen. Graag krijg ik wat advies om tot een oplossing te komen.
Ik dacht eerst dat het zou kunnen komen doordat de extender op ofwel 2.4Ghz dan wel 5Ghz uitzond, maar welke instelling ik ook toepas in de adapter settings van de Lenovo wordt de extender niet getoond in de lijst. De adapter heb ik ook meerdere malen geprobeerd opnieuw te installeren, alle updates van alle mogelijke software is binnengehaald. Ik heb inmiddels geen idee meer waar het nog aan kan liggen. Graag krijg ik wat advies om tot een oplossing te komen.
telefoontoestel