Toon posts:

gsmbatterij.nl, slechte ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik had laatst een nieuwe batterij nodig voor mijn Samsung S4, dus ik zocht op internet naar een site waar dat verkocht werd. De eerste site die ik tegenkwam was gsmbatterij.nl, dus ik besloot om mijn bestelling op deze site te doen. Een dag of twee nadat ik mijn bestelling had gedaan, kwam ik erachter dat ik per ongeluk twee batterijen had besteld. Toen ik mijn verpakkingen binnenkreeg, heb ik één van de batterijen in gebruik genomen. Daarna heb ik het tweede pakket, zonder het uit de primaire of secundaire verpakking te halen (dus precies zoals ik heb binnen had gekregen), geretourneerd naar het retouradres van gsmbatterij.nl.

Toen mijn batterij daar aan was gekomen, vroegen de medewerkers in eerste instantie via de helpdesk naar mijn rekening om het geld over te kunnen maken. Voordat ik hierop kon reageren, kwam er echter een tweede bericht met: "Wij hebben de batterij doorgemeten en moeten helaas concluderen dat het gebruikt is...Daarom zullen wij uw aankoopbedrag niet crediteren...Wij kunnen u de batterij nogmaals doen toekomen, anders zullen wij de batterij bij het chemisch afval doen."

Ik reageerde hierop dat dit niet mogelijk was, omdat ik de verpakking terug heb gestuurd precies zoals het naar mij toegestuurd was. En dat dit waarschijnlijk een misverstand is. Op al mijn andere berichten kreeg ik direct antwoord, maar dit bericht moest ik 2x sturen om het beantwoord te krijgen. Helaas kreeg ik een identiek antwoord als hierboven: "Op de elektronische contactpunten zitten gebruikssporen."

Daarna heb ik nog twee berichten gestuurd hierover naar de helpdesk op twee verschillende dagen, maar ik kreeg een WEEK lang geen antwoord. Toen ik in was gelogd op de helpdesk, kon ik zien dat de afhandelingsstatus van mijn berichten op "closed" stond, zonder dat ik antwoord had gekregen... Dus heb ik gewoon een laatste bericht gestuurd met: "Stuur mij maar de batterij weer terug." En ja hoor: direct afgehandeld.

Dus even om samen te vatten:
1. Ik stuur de batterij terug precies zoals ik die gekregen heb, maar ik krijg te horen dat het gebruikt is.
2. Mijn berichten worden niet serieus genomen door de medewerkers van gsmbatterij.nl.

Na deze problemen maakte ik me niet meer alleen zorgen om mijn geld terug te krijgen van de per ongeluk bestelde, extra batterij. Ik maakte mij ook zorgen om mijn "nieuwe", in gebruik genomen batterij. Was deze werkelijk nieuw? Of had gsmbatterij.nl mij een tweedehands batterij verkocht, terwijl zij claimden dat het nieuw was? Immers, zij kregen de batterij terug precies zoals zij het mij toegestuurd hadden en kwamen zelf tot de conclusie dat de batterij gebruikt was. Ik kan hier dus geen andere conclusie trekken dan dat gsmbatterij.nl mij een tweedehands batterij verkocht heeft, terwijl zij claimen dat het nieuw is. Dit vroeg ik ook bij de helpdesk, maar zonder antwoord dus...

Zijn er andere mensen met dergelijke ervaringen bij gsmbatterij.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik weet dat de link naar de shopreview-sectie van Tweakers nogal verborgen is, maar -> http://tweakers.net/shopreview/8565/gsmbatterij/overzicht/ ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar hebben we inderdaad een apart deel voor op deze website :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.