Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen internet

Pagina: 1
Acties:

• Jeffreyyyy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-06-2015
Hey,

Gister avond deed mijn zusje haar mobiel oplader in het stopcontact en toen knalde de stoppen eruit. Nadat ik deze aan heb gezet heb ik problemen met het internet op mijn pc. Op mijn mobiel werkt wifi prima, maar op mijn computer heb ik geen internet (heb via kabel).
Er gaat vanuit de router een internetkabeltje naar een kastje die in het stop contact zit. Op zolder heb ik hetzelfde kastje waaruit een internetkabeltje komt die ik in mijn computer plug. Het kastje beneden hoort wit licht te geven. Het is wit maar verandert om de paar seconden in rood licht. Ik heb de router al meerdere malen gereset, maar niks werkt.
Iemand die me kan helpen?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:41

TommieW

Numa numa.

Met de informatie die je nu geeft kunnen we je niet echt helpen.

Het klinkt alsof de homeplug het begeven heeft. je zal toch echt zelf in de handleiding moeten kijken om er achter te komen wat het rode lampje betekent.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 07:40
Je informatie is wel heel beperkt. Wat heb je al getest?

Dat kastje in je stopcontact is dat een homeplug? Indien ja -> lijkt erop dat die een "klap" gehad heeft en daardoor defect is.

edit: hierboven was sneller met reageren.

[ Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 19-06-2015 17:07 ]