Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem gamen en muziek produceren. Voor het muziek produceren heb ik een goede CPU nodig. Mijn projecten worden zo groot dat mijn laptop gaat stotteren/laggen (asus n551jk).
Ook zou ik graag wilen gamen. Ik heb laatst Rust en Arma 3 gekocht maar ik krijg rond de 10 FPS op deze laptop. Ik speel graag sandbox games en was laatst ook aan het kijken naar ARK: survival evolved. Graag zou ik deze games rond de 40-60 fps spelen op de hoogste kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro lijkt me goed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.V.T
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een nieuwe desktop nodig heeft. Zie ook het lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia sowieso als GPU. Heb in mijn vorige ervaringen met AMD nogal slechte ervaringen gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een still desktop computer waarop ik grote projecten kan draaien qua produceren en ook goed kan gamen
Ga je overklokken?
Liever niet
Ik heb een lijstje overgenomen van Fondsvds en wat aangepast. Lijkt ook een goed lijst voor mij. Ik zat wel te kijken naar de videokaart. Ik was aan het kijken naar:
MSI GTX970
Maar het lijkt alsof deze kaarten toch beter zijn dan de GTX970?:
MSI GTX960 4gb
MSI GTX960 2gb
Hoor graag wat jullie vinden!
Ik wil met het nieuwe systeem gamen en muziek produceren. Voor het muziek produceren heb ik een goede CPU nodig. Mijn projecten worden zo groot dat mijn laptop gaat stotteren/laggen (asus n551jk).
Ook zou ik graag wilen gamen. Ik heb laatst Rust en Arma 3 gekocht maar ik krijg rond de 10 FPS op deze laptop. Ik speel graag sandbox games en was laatst ook aan het kijken naar ARK: survival evolved. Graag zou ik deze games rond de 40-60 fps spelen op de hoogste kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro lijkt me goed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.V.T
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een nieuwe desktop nodig heeft. Zie ook het lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia sowieso als GPU. Heb in mijn vorige ervaringen met AMD nogal slechte ervaringen gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een still desktop computer waarop ik grote projecten kan draaien qua produceren en ook goed kan gamen
Ga je overklokken?
Liever niet
Ik heb een lijstje overgenomen van Fondsvds en wat aangepast. Lijkt ook een goed lijst voor mij. Ik zat wel te kijken naar de videokaart. Ik was aan het kijken naar:
MSI GTX970
Maar het lijkt alsof deze kaarten toch beter zijn dan de GTX970?:
MSI GTX960 4gb
MSI GTX960 2gb
Hoor graag wat jullie vinden!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Nanoxia Deep Silence 3 Dark Black | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 38,- | € 38,- |