Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Topicstarter
Goedendag allemaal,

De G2 van mijn vrouw is gisteren gevallen (..). Naast de ster in de linker onderhelft is het gehele scherm niet meer aanraakgevoelig (beeld doet het nog wel) en zijn er losse scherven uitgeslagen.

Nu zitten we te twijfelen of er wellicht inwendige schade is omdat het scherm niet meer reageert. Als dat zo is zou het in mijn ogen de moeite niet waard zijn om voor een schermvervanging te betalen (150eu voor een 2 mnd oude telefoon :/ , of DIY met een aardig faal percentage O-) ).

Is er een manier om inwendige schade vast te stellen of staat dit los van het verlies van de aanraakgevoeligheid?

*Visueel zie ik geen schade op de printplaatjes.

• Mynx
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02-2023
Uw digitizer is stuk, zit vastgeplakt op het scherm. Scherm (laten) vervangen zal dit oplossen. DIY is niet zo moeilijk bij de G2 als je scherm en digitizer samen vervangt.

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Topicstarter
Dat lijkt me een duidelijke uitspraak. Ik had gezien dat DIY niet zo ingewikkeld zou zijn maar gemakzucht zal dit weekend toch de overhand hebben (er is enigszins haast bij de reparatie).

Bedankt voor je reactie Mynx

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Hier staat een redelijk duidelijke handleiding voor het vervangen van de digitizer. Misschien kan je aan de hand daarvan beoordelen of je het zelf kan. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro