[STEAM] In home streaming vanaf iMac werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 14:33
De in home streaming vanaf mijn iMac 27" (2014, Yosemite) naar mijn Intel NUC (DN2820FYKH, Ubuntu 14 LTS) werkt ineens niet meer. Hij ziet het systeem wel en is connected, maar de 'Stream' knop bij de games zijn nu veranderd in een 'Install' knop en als ik erop klik zegt steam: 'Unable to start stream', zonder verdere uitleg.

Het is vreemd, want het werkt wel als ik een game naar mijn Intel NUC stream vanaf Windows via bootcamp op dezelfde iMac.

Ik heb een totale herinstallatie van Steam geprobeerd op de mac, maar dit werkte helaas niet. Ook de beta client van steam maakt geen verschil. Het is vreemd, want het werkte eerst wel gewoon, ik heb Tomb Raider prima kunnen spelen vanaf de iMac op mijn Intel NUC. Ik heb beide computers, en ook mijn router al gereboot, en bepaalde ports geopend die steam nodig zou moeten hebben (al was dit eerst niet nodig, maar ja, ik kan het maar proberen), en ook geprobeerd of een directe verbinding ipv. WiFi zou helpen, maar helaas. Ik heb ook geen firewall aanstaan.