Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Voor de VvE met zo'n 350 bewoners en huismeester wil ik in de entreehal een TV ophangen met een android-pc, chromecast of iets anders waarop de huismeester en het bestuur informatie kan zetten.

Mijn idee was om via google drive powerpoint te maken/aan te passen en dan af te spelen via de Android-PC.

Moet ik nog ergens op letten? Natuurlijk moet de android-PC internet hebben als ik het automatisch geupdate wil hebben, maar dat is geen probleem. En de TV natuurlijk goed monteren aan de muur en beetje hoog :-)

Of is er nog een andere oplossing?

Ik wil ongeveer 500 euro uitgeven!

Thanks voor het meedenken :-)

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:53

Standeman

Prutser 1e klasse

Dit topic past beter in het MSH forum dan in AZ dus verplaatst ik 'm.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:00
Is een soort interne website die zichzelf zo nu en dan ververst met informatie die van buiten komt niet een mooiere oplossing? Ik zou voor zoiets gaan, omdat er op die manier wellicht nog minder van de pc gevraagd wordt. Nadeel is dus wel dat er een (interne) website moet komen die op een servertje moet draaien ergens.

Je zou dit dan weer op kunnen lossen met een Raspberry Pi.

[ Voor 8% gewijzigd door phpn3rd op 19-06-2015 11:48 ]

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-01 12:00
Ik heb een aantal keren al zo iets gemaakt met een raspberry pi. Ik heb een browser is shellmodus fullscreen laten opstarten op een bepaalde website. De website draaide op wordpress met een custom theme die uit een grote slider bestond. die eenvoudig aangepast kon worden door in mijn geval de restauranthouder.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat verwacht je er nog meer van dan??

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, thanks dat zijn prima ideeën, ik was gewoon benieuwd of ik iets over het hoofd zag ;-)
Pagina: 1