Ik heb er, via een niet nader te noemen programmatje en een datakabel, ook netmonitor op staan, maar ik heb geen flauw idee wat ik er mee kan doen behalve vage stats opvragen.
Wat is een netmonito 
is dat datgene wat ook op t.net stond over het "bespieden" ban gebruikers
Ik heb hier essent@home en ik weet eigenlijk niet of ze het doen..
is dat datgene wat ook op t.net stond over het "bespieden" ban gebruikers
Ik heb hier essent@home en ik weet eigenlijk niet of ze het doen..
Eeuwige n00b
Gaat het hier nou over internet of telefonie 
Ik neem aan het menuutje Netmonitor op Nokia telefoons, maar wat heeft dat met @home te maken??
Ik neem aan het menuutje Netmonitor op Nokia telefoons, maar wat heeft dat met @home te maken??
FoutjuhOp dinsdag 19 juni 2001 09:52 schreef Skate2000 het volgende:
Gaat het hier nou over internet of telefonie
Eeuwige n00b
ja ik heb de 3210 en het geactiveerd met de datakabel, alles mooi en aardig, werkt ook nog wel, maar of ik wijs eruit word met die getalletjes ???.. niet echt..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Errug suffe optie.. doe je echt niets mee.. Ik hebbet een tijdje aan gehad.. en dan? Joepie. ik leg weer 5 meter af, ja, dat zie ik ook wel..
Ow.. en bij de 7110 kan je zien hoevaak je het schuifje open hebt gemaakt.. Jeah!!
Neej, niet echt handig.. maargoed dat het menu standaard uitstaat..
Ow.. en bij de 7110 kan je zien hoevaak je het schuifje open hebt gemaakt.. Jeah!!
kan je zien hoeveel meter je loopt enz. ??? in welke van de 99 pages zit dat ???Op woensdag 20 juni 2001 00:26 schreef Skate2000 het volgende:
Errug suffe optie.. doe je echt niets mee.. Ik hebbet een tijdje aan gehad.. en dan? Joepie. ik leg weer 5 meter af, ja, dat zie ik ook wel..
Ow.. en bij de 7110 kan je zien hoevaak je het schuifje open hebt gemaakt.. Jeah!!Neej, niet echt handig.. maargoed dat het menu standaard uitstaat..
'k heb al wel de temperatuur gevonden.
Pagina: 1