Ik ben een newbie in de markt van NAS systemen en ik vond het tijd worden om toch over te gaan aangezien ik geen gebruik meer maak van vaste pc's en bijna alles in mijn woning draadloos is. En omdat ik nogal een media freak ben als het gaat het om series films en muziek dacht ik hiermee een goede stap te zetten.
Ik zoek een?
Een NAS en heb voorlopig de Synology DS215J op het oog
Wat is je budget?
200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, voor zover ik me onderzoek gedaan heb is Synology 1 van de betere merken vandaar ook de bovenstaande keuze
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de NAS gebruiken als media server en data opslag, ik zou graag op me werk direct in mijn eigen muziek collectie willen zitten. Daarnaast zie ik het liefst via DLNA video's gestreamd direct naar me TV, echter heb ik gelezen dat het met transcoden? van de video een 1GB RAM NAS nodig is op zijn minst. Ik heb ook een mediaplayer (Eminent) die veel meer kan afspelen waardoor eventueel het transcoden? van de video niet nodig is op de NAS
Ik zoek een?
Een NAS en heb voorlopig de Synology DS215J op het oog
Wat is je budget?
200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, voor zover ik me onderzoek gedaan heb is Synology 1 van de betere merken vandaar ook de bovenstaande keuze
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de NAS gebruiken als media server en data opslag, ik zou graag op me werk direct in mijn eigen muziek collectie willen zitten. Daarnaast zie ik het liefst via DLNA video's gestreamd direct naar me TV, echter heb ik gelezen dat het met transcoden? van de video een 1GB RAM NAS nodig is op zijn minst. Ik heb ook een mediaplayer (Eminent) die veel meer kan afspelen waardoor eventueel het transcoden? van de video niet nodig is op de NAS