Ik ben op zo naar een nieuwe tv voor de in woonkamer ter vervanging van onze 8 jaar oude 40" hd-ready tv.
Ik zoek een?
Televisie, 50-55inch
Wat is je budget?
Max. 700euro, nieuw toestel
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken via externe tuner Ziggo, Netflix en consolegaming
Er is een surround receiver opgesteld en Ziggo-hdd recorder opgesteld, dus geluid,aantal hdmi-poorten, Ci-modules en smartfuncties maakt niks uit. 3D hoeft niet ook niet perse.
Wat vind ik wel belangrijk? Goede zwartwaardes en inputlag(moet acceptabel zijn).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet, betreft specificaties lijken ze allemaal op er elkaar, in de showroom is het niet objectief te vergelijken en goed reviews zijn niet te vinden. Ambilight is een pre(kleur/lampjes zijn leuk, echter geen ervaring met Philips) maar hoeft niet perse.
Welke vragen heb je hier nog over?
Bij welke TV heb ik de beste deal? Is groter beter? Kijkafstand is ca. 3,5m.
Ik zoek een?
Televisie, 50-55inch
Wat is je budget?
Max. 700euro, nieuw toestel
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken via externe tuner Ziggo, Netflix en consolegaming
Er is een surround receiver opgesteld en Ziggo-hdd recorder opgesteld, dus geluid,aantal hdmi-poorten, Ci-modules en smartfuncties maakt niks uit. 3D hoeft niet ook niet perse.
Wat vind ik wel belangrijk? Goede zwartwaardes en inputlag(moet acceptabel zijn).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet, betreft specificaties lijken ze allemaal op er elkaar, in de showroom is het niet objectief te vergelijken en goed reviews zijn niet te vinden. Ambilight is een pre(kleur/lampjes zijn leuk, echter geen ervaring met Philips) maar hoeft niet perse.
Welke vragen heb je hier nog over?
Bij welke TV heb ik de beste deal? Is groter beter? Kijkafstand is ca. 3,5m.