Toon posts:

Verwijderen beoordeling dsp4life - supreme

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een advertentie geplaatst voor een videokaart waarin ik duidelijk aangaf de kaart niet wilde versturen, en dat de kaart alleen op te halen is.

Gebruiker vroeg de kaart te reserveren, dit heb ik geweigerd.
Ik heb de gebruiker uitgelegd dat ik niet happig ben op versturen, en dat als ik akkoord zou gaan dat al het risico voor hem is, en de package kosten ook.

Daarna heb ik een bod gekregen van iemand anders die hem kwam ophalen. Dit heb ik toen geaccepteerd.

Ik heb nooit akkoord gegeven op deze verkoop met dsp4life. De gebruiker was in de veronderstelling dat er een afspraak was gemaakt. Ik niet.

De gebruiker heeft vervolgens mij 1 ster gegeven voor zijn veronderstelling. Dit lijkt mij onredelijk en kinderachtig. Ik heb een vlekkeloze beoordeling die nu naar 3 sterren is verpest door deze actie.

De gebruiker is geinformeerd via DM dat ik zijn beoordeling hier aanvecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:46:
Ik had een advertentie geplaatst voor een videokaart waarin ik duidelijk aangaf de kaart niet wilde versturen, en dat de kaart alleen op te halen is.

Gebruiker vroeg de kaart te reserveren, dit heb ik geweigerd.
Ik heb de gebruiker uitgelegd dat ik niet happig ben op versturen, en dat als ik akkoord zou gaan dat al het risico voor hem is, en de package kosten ook.

Daarna heb ik een bod gekregen van iemand anders die hem kwam ophalen. Dit heb ik toen geaccepteerd.

Ik heb nooit akkoord gegeven op deze verkoop met dsp4life. De gebruiker was in de veronderstelling dat er een afspraak was gemaakt. Ik niet.

De gebruiker heeft vervolgens mij 1 ster gegeven voor zijn veronderstelling. Dit lijkt mij onredelijk en kinderachtig. Ik heb een vlekkeloze beoordeling die nu naar 3 sterren is verpest door deze actie.

De gebruiker is geinformeerd via DM dat ik zijn beoordeling hier aanvecht.
Vlekkeloze beoordeling ?
Je hebt 3 beoordelingen.

Heb je dsp4life op de hoogte gesteld dat je een ander bod hebt gekregen ?
Heeft dsp4life gereageerd op het feit dat jij portokosten gaat berekenen bij verzending etc etc.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hackus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:58:
[...]

Vlekkeloze beoordeling ?
Je hebt 3 beoordelingen.

Heeft dsp4life gereageerd op het feit dat jij portokosten gaat berekenen bij verzending etc etc.
Geen verkoop = geen beoordeling

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

InFamous

excommunicado

@ supreme: dit al doorgenomen? How to - V&A feedback laten aanpassen

Ja dus.

@ de rest:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers
Na het bekijken van de communicatie is er geen overeenkomst of een concrete poging daartoe, zodoende mag daar dan ook geen beoordeling over geplaatst worden.

[ Voor 14% gewijzigd door InFamous op 18-06-2015 23:03 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Vlekkeloze beoordeling ?
Je hebt 3 beoordelingen.
2/2 goede beoordelingen is toch vlekkeloos? Of heb ik niet goed opgelet op school?
[...]
1. Nee, dat hoeft m.i. niet als ik nooit akkoord ben gegaan.
2. Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Rustig aan, de review is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsp4life
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:11
Aangezien de "verkoper" hier nu mijn inziens zwart zaad loop te strooien wil ik toch maar 1 keer reageren

Na wat Dm's schrijft de verkoper het volgende

"De kaart loopt niet zo hard, dus reserveren is niet echt nodig.

Versturen gaat op risico van jou dan, en ik moet materiaal kopen om hem fatsoenlijk te versturen, dit komt dan bovenop de prijs."

4 minuten later reageerde ik daar op dat dat geen probleem was
12 minuten daarna reageerde ik nog een keer

Vervolgens hoor ik helemaal niets meer
1 dag later en de daar op volgende dag heb ik nog een DM gestuurd en ook niets op terug gekregen

Vandaar mijn negatieve feedback over de "verkoper"
Maar droog je traantjes zie dat de mods de feedback weggehaald hebben inmiddels wat toch wel jammer is
Aangezien je vervolgens wel onterecht bij mij negatieve feedback achterlaat

"jou feedback over mij "---
Gebruiker communiceert opdringerig en denkt een deal te hebben terwijl er niks is afgesproken. Er was duidelijk door mij gecommuniceerd dat ik de kaart niet opstuur. Dit stond ook in de advertentie. Gebruiker bleef maar opdringen dat de kaart verzonden moest worden. Erg irritant.

Vervolgens post de gebruiker een erg gefrustreerde beoordeling."

Wie is er nu gefrustreerd hier ?
Bleef maar opdringen ??? lees je Dm's nu is goed
Er was duidelijk door mij gecommuniceerd dat ik de kaart niet opstuur - waarom zeg je dan dat de verpakkings en porto kosten voor mij zijn ???

Beste Mods Zouden jullie dan ook zo vriendelijk willen zijn om zijn feedback over mij ook weg te halen
En als jullie de macht hebben om er voor te zorgen dat wij hier op tweakers nooit geen contact meer kunnen hebben met elkaar zou helemaal mooi zijn

Mvg.

[ Voor 34% gewijzigd door dsp4life op 19-06-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

De feedback van supreme is ook weg, problem solved.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers