Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aankoopadvies. Multimedialaptop gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 11:55
Wat ga je met je laptop doen?
Hoofdzakelijk internetten/e-mailen. Daarnaast muziek luisteren. Ik wil internetfilmpjes in 4k optimaal kunnen bekijken en (bluray)-films kunnen kijken, dus een blu-ray drive is ook gewenst. Als het kan wil ik (naast Windows) Ubuntu als OS gebruiken. Ook wil ik kunnen gamen, maar daar heb ik niet de allerhoogste wensen voor.

Wat is je budget?
1200 / 1400,- euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Maar de mogelijkheid óm hem mee te kunnen nemen is wel belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na mijn vorige ervaring met Asus (X75VD-TY216H) ben ik daar erg tevreden over. Of misschien wel een Mac. Ik weet het nog niet. Maar ik sta open voor alternatieven. Vorige laptop had 17,3 inch scherm, dus dat zou ook fijn zijn. Daarnaast wil ik het OS op een SSD laten draaien. HDD moet minimaal 750 Gb zijn. Het scherm 'moet' mat zijn.

pricewatch: Asus N751JK-T7129H staat bovenaan mijn wensenlijstje, maar die is met eigen kennis geselecteerd, wellicht dat jullie bepaalde eigenschappen die ik over het hoofd heb gezien kunnen tackelen, vandaar mijn verzoek om te helpen bij het aankoopadvies.

Edit: alvast bedankt voor het meedenken!!!

[ Voor 36% gewijzigd door StopEcocide op 18-06-2015 23:22 ]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚