Ik heb vandaag mijn simkaart in mijn nieuwe, simlock vrije nokia lumia 532, gedaan. Al mijn contacten staan op mijn simkaart. Echter nu ziet de telefoon niet deze contacten maar contacten van mijn outlook (Hotmail). Ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat de contacten op mijn simkaart zichtbaar, en bruikbara zijn in mijn telefoon. Iemand die me kan helpen?
Personen-> rechts onder de ... aantikken -> instellingen -> Importeren vanaf sim
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Dus het aanmaken van een account en het typen van je eerste post is makkelijker dan even zoeken op Google...? Vage wereld waar ik in leefVerwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:55:
Dankjewel Frostbite :-)
Ja, Volkan, Ben maar niet bang dat ik niet gegoogeld heb, maar als je werkelijk geen verstand hebt van die dingen is het soms makkelijk om iemand te vragen die gewoon korte duidelijke taal spreekt i.p.v. al die uitgebreidde ingewikkele info
Is niet erg Marleendje, daarvoor is het een forum.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:44:
Ja, Volkan, Ben maar niet bang dat ik niet gegoogeld heb, maar als je werkelijk geen verstand hebt van die dingen is het soms makkelijk om iemand te vragen die gewoon korte duidelijke taal spreekt i.p.v. al die uitgebreidde ingewikkele info
Op nagenoeg elke vraag kan immers een antwoord gegoogeld worden en dan heeft het forum nagenoeg geen nut want dan hoeven er geen vragen meer gesteld worden.
Wat misschien wel netter was geweest was om deze vraag onder te brengen onder het topic wp8.1 daar deze vraag meer os gerelateerd is dan L532.
Hoe dan ook, welkom in dit wonderschoon hoekje van het forum en ik hoop dat je hier een leerzame tijd zal doorbrengen en als je vragen hebt, stel ze gerust immers daarvoor is het een forum ;-)
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Even wat zoektermen op Google intikken lijkt me inderdaad niet teveel gevraagd, zelfs als je niet veel kennis hebt. Mocht je er niet uit kunnen komen kun je natuurlijk altijd hier vragen. Hoe dan ook, aangezien het hier offtopic gaat, doe ik dit topic op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()