Goedkoop de tuin inrichten?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:45

Ardana

Moderator General Chat

Mens

NitroX infinity schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:28:
Over de suggesties van vrienden/familie; ik heb geen vrienden en familie ben ik ook niet hecht mee (vrijwel geen contact).
Zoals ik al schreef:
Ardana schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:41:
Het is heel simpel: óf het kost geld (kwaliteit en bezorgen) óf het kost tijd (zelf afhalen en leggen) óf het kost sociale kracht (inschakelen vrienden).
Sociale kracht heb je niet, zelf afhalen en leggen kan je niet wegens ontbreken rijbewijs, dus kost het geld.

Overigens, je laat je helpen door die buurtservice, kunnen die niet rijden voor je?

Je probleem ken ik trouwens wel, hier ook een verwilderde tuin met veel te kleine klinkertjes, geen geld om het te laten opknappen, wegens fysieke problemen niet in staat het zelf te doen (mijn gewrichten zijn stuk), en ik vind het heel erg moeilijk om hierbij vrienden in te schakelen. Juist omdat ik zelden iets voor ze terug kan doen (mee helpen klussen, verhuizen, tuinieren zit er dus allemaal niet in).

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:42
Ardana schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:12:
en ik vind het heel erg moeilijk om hierbij vrienden in te schakelen. Juist omdat ik zelden iets voor ze terug kan doen (mee helpen klussen, verhuizen, tuinieren zit er dus allemaal niet in).
Met al je inzet op dit forum krijg je vast wel een GoT-ploegje bij elkaar :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

Hee NitroX infinity, ik ben nu toch wel benieuwd naar wat je uiteindelijk met je tuin hebt gedaan. Ik had hetzelfde probleem (geen groot budget), maar heb via https://www.uwspamhier.nl toch een aardige tuin weten te creëeren, dankzij de goedkopere spam in de outlet! _/-\o_

Welkom op GoT. Dit bericht ademt één en al spam uit, dus is derhalve aangepast.

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 01-09-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat ook altijd mooie kansen zijn om tegels te scoren zijn online veilingen. Ook nu staan er weer diverse kavels in met mooie tuintegels. Vaak worden deze voor nop bij je thuis afgeleverd, afhankelijk van de veiling(site). Uiteraard moet je ze dan nog wel even leggen, maar er zijn vast wel mensen in je omgeving die je daar mee willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
sypie schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:11:
Wat ook altijd mooie kansen zijn om tegels te scoren zijn online veilingen. Ook nu staan er weer diverse kavels in met mooie tuintegels. Vaak worden deze voor nop bij je thuis afgeleverd, afhankelijk van de veiling(site). Uiteraard moet je ze dan nog wel even leggen, maar er zijn vast wel mensen in je omgeving die je daar mee willen helpen.
De meeste mensen raken hun tuintegels met gratis af te halen nog niet eens kwijt, laat staan dat men vrijwillig gaat sjouwen. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sjouwen kun je zelf. Maar het oude groen verwijderen, zandbed aanleggen en dergelijke zijn vast wel handige mensen voor in een ieders omgeving.
Pagina: 1 2 Laatste