Hallo, ik zoek een een webpage server of zo, waar ik lekker grote files kan uploaden en ook kan linken, zonder passwords en zo. Iemand een idee? Het moet tot ongeveer 100 mb zijn. En het moet dus te linken zijn zonder paswords(dus gewoon http://ditzoekik.com/file.exe . Ik hoop dat jullie wat weten.
Verwijderd
1) Gebruik FTP servers daarvoor, en als je stout wil doen: 'geleende' FTP servers
2) FWS en ZOEKEN
3) Draai een eigen server
3 keuzes, dan wil ik dat je mij helpt met het zoeken van een gratis auto
2) FWS en ZOEKEN
Heb je die freewebspace gezien? allemaal rare recenties en zo, Ik zoek iemand die er ook personelijk ervaring mee heeft.Op zondag 17 juni 2001 23:18 schreef FlameHeaD het volgende:
1) Gebruik FTP servers daarvoor, en als je stout wil doen: 'geleende' FTP servers
2) FWS en ZOEKEN
Oja ook belangrijk het moet bv files van bv 100mb .exe/zip accepteren.
Ok, doe mij ook maar een BMW 5-serie, lierst met een mooie strik eromheen, maar dat laatste hoeft niet... 
"Zoek, en gij zult vinden"
"Vind je me stout? goto SU"
"F#ck, we do have an FAQ, it's amazing mike!"
'n paar hintjes ...?
"Zoek, en gij zult vinden"
"Vind je me stout? goto SU"
"F#ck, we do have an FAQ, it's amazing mike!"
'n paar hintjes ...?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Je moet hier posten anders mag je de huiskamer niet in. Dat is het probleem denk ik. Dan krijg je dit soort onzin.
Ik meen het serieus hoor, ik heb trouwens genoeg posts dus kijk even voordat je blaat.Op zondag 17 juni 2001 23:35 schreef Prankster het volgende:
Je moet hier posten anders mag je de huiskamer niet in. Dat is het probleem denk ik. Dan krijg je dit soort onzin.
Verwijderd
blaat blaatOp zondag 17 juni 2001 23:37 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik meen het serieus hoor, ik heb trouwens genoeg posts dus kijk even voordat je blaat.
FAQ YOU. Ik vroeg een vraag en waarom wordt hier alleen bijna onzin op antwoord gegevenOp zondag 17 juni 2001 23:38 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
blaat blaat
Kijk an op webhosters.nl oid, en neem een betaald hostingpakketje waar je 100 MB of meer bij krijgt.Op zondag 17 juni 2001 23:43 schreef insoft het volgende:
[..] want ik ben zeer serieus.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Oja vergeten te zeggen: het moet gratiz zijn.Op zondag 17 juni 2001 23:46 schreef Peerke het volgende:
[..]
Kijk an op webhosters.nl oid, en neem een betaald hostingpakketje waar je 100 MB of meer bij krijgt.
ik dacht dat xoom unlimited webspace gaf, of doen ze dat al niet meer? www.xoom.com dacht ik.
Zoek, lees de FAQ en dit gaat nergens meer over met die onzin erbij.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()