Toon posts:

TV Voor de Xbox One

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje de Xbox One en deze bevalt prima, echter kan kan ik hem niet gebruiken op mijn eigen tv doordat deze de console simpel weg niet aankan. Nu gebruik ik nog dagelijks die van mijn ouders, maar vanaf juli woon ik op kamers en wil ik een tv die dit wel aankan.

De tv die ik momenteel gebruik voor het gamen is: de Samsung UE40B7000 WP

Nou is mijn vraag; waar moet ik nou echt op letten wanneer ik een nieuwe tv koop, & hebben jullie ervaringen met bepaalde type tv's die goed presteren met de xbox one? Mijn voorkeur gaat uit naar een tv van 32''inch tot en met 40'' inch.

alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-10 01:45
Ik "abonneer" mijzelf op dit topic want ik zit met het zelfde Dillema.
Ik wil een Xbox One kopen MET TV maar zit in de weer met de refresh rate etc. 50Hz of 100Hz.

Hopelijk kan iemand ons helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mcgloud schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:40:
Ik "abonneer" mijzelf op dit topic want ik zit met het zelfde Dillema.
Ik wil een Xbox One kopen MET TV maar zit in de weer met de refresh rate etc. 50Hz of 100Hz.

Hopelijk kan iemand ons helpen!
momenteel game ik op een 50 Hz, dit gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Als je ergens op wilt letten is het vooral de input lag. Nadeel is dat fabrikanten deze niet opgeven en je reviews moet lezen waarin ze deze lag testen. Sony komt er behoorlijk goed van af altijd.

Verder een trapje naar CEA aangezien hey een aankoopadvies is. Al ontbreekt daarvoor wel iets als een budget.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn budget op dit moment is €450, momenteel twijfel ik tussen een tv en een monitor. Voordeel van een monitor is dat de input lag (vrijwel altijd) laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:16

deepvreezo

Redacteur
De 32" Sony W705B of de 40" W605B als je vijftig euro boven budget kan gaan. Waarom? Goede beeldkwaliteit gecombineerd met zowat de laagste inputlag op de tv-markt. Een monitor kan natuurlijk ook, maar dat wordt dan wel kleiner dan 32", want die beeldmaat is niet te betalen voor 450 euro. In 27" of kleiner zijn er echter legio opties, ook monitoren die inderdaad nog sneller zijn dan de twee tv's. Om een greep uit het aanbod te doen: de Dell U2414H of U2515H bijvoorbeeld, of de alom geprezen Iiyama XB2783HSU-B1 (ook in 24"). Van die modellen heeft de eerste de laagste inputlag, de tweede heeft een resolutie van 2560x1440, de derde heeft een hoog contrast (vergelijkbaar met de televisies).
Pagina: 1