Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gemodificeerd toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai mensen, ik wil heel graag een gemodificeerd toetsenbord met een qwerty-layout, maar dan net iets anders: in plaats van de reguliere tekens en letters wil ik de "Dovahzul" tekens voor de letters. Hier komt bij kijken dat het toetsenbord extra knoppen nodig heeft die bepaalde lettercombinaties maken bij het typen, zoals 'aa', 'ah', 'ei', enz. Waar kan ik zo'n toetsenbord laten maken/bestellen?
Bij voorbaat dank :)

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:22
Bij http://www.wasdkeyboards.com/index.php/ kun je bijvoorbeeld zelf een layout uploaden wat ze op het toetsenbord kunnen zetten. Daarnaast kun je wat extra knoppen ook met software tools oplossen. Ik weet niet of dit zo direct in een toetsenbord verwerkt kan worden...

[ Voor 12% gewijzigd door NL-RaVeR op 18-06-2015 16:25 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Microsoft heeft een tool om custom keyboard layouts te maken: MSDN: The Microsoft Keyboard Layout Creator

Dat is wellicht handig voor de software kant van het verhaal.

Moet je daarna nog wat verzinnen om een toetsenbord van de juiste icoontjes te voorzien.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, volgens mij gaat het met deze site wel lukken ;) :D