Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NZBGet niet benaderbaar

Pagina: 1
Acties:

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:02
Ik heb een (oude) Qnap TS-409 nas die draait op de 3.3.3 firmware. Ik heb NZBGet_0.7.0_arm-x09 geinstaleerd. Deze zie ik nu ook staan onder de applicaties. Ik heb deze daarna ge-enabled. In de omschrijving staat de link naar http://localhost:80/nzbgetweb. Alleen als ik daar op click krijg ik (in een nieuw tab) een fout melding dat "'/nzbgetweb/' was not found on this server".

Wat doe ik fout? moet ik ergens een instelling wijzigen? Iets open zetten? of iets anders aanzetten of installeren? Of moet ik een nieuwe versie draaien?

bedankt!

Verwijderd

NZBget is geen opslagtechnologie. Move OT->CSA

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:32
Je moet volgens mij geen url gebruiken met localhost want dan ga je naar localhost op de pc waarop je aan het werk bent.
localhost dus vervangen door het ip adres van je nas

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

• Gotez
Kenhas schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:37:
Je moet volgens mij geen url gebruiken met localhost want dan ga je naar localhost op de pc waarop je aan het werk bent.
localhost dus vervangen door het ip adres van je nas
Sorry, je hebt gelijk, dat bedoel ik ook. Ik vul dat het 192.186.x.x adres in van de NAS.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan luistert de applicatie op localhost en dat gaat natuurlijk niet werken. Lees de documentatie van NZBget en stel 'm correct in.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:52
je hebt een extreem oude versie volgens mij. Ik loop ook achter maar zit nu op versie

NZBGet 13.0-testing-r963

• Gotez
Inmiddels gefixed. Er moest een underscore tussen nzbget en web. Bedankt voor de hulp
Pagina: 1