Toon posts:

NewQ gold

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is dit iets, kost 150 piek en ziet er cool uit...

Ik wil et eigenlijk gaan gebruiken voor lans ed, je kan er namelijk een koptelefoon op aansluiten (is die uitgang versterkt??)
maar iig ik heb een DMX X-Fire, en je kunt 1 uitgang wel versterken, maar dan moet je je kast openschroeven en 2 jumpers verzetten...

Ik heb dus maar 1 uitgang die ik erop wil zetten omdat ik em eigenlijk alleen voor een koptelefoon wil gebruiken ... :)

btw, als ik dat doe, moet ik dan me (voor)speakers persé op dat ding aansluiten of kan ik gewoon alle uitgangen van me geluidskaart blijven gebruiken en als ik dat doe, doet je eq het dan nog, is wel een vet effect...

Verwijderd

Met een mini-jack splitter van fl. 3,50 kun je ook je koptelefoon aansluiten, maar dat is vast niet wat je wilt. Er zijn wel meer topics over de NewQ. Om het antwoord te vinden op je vragen denk ik denk dat je met de search een heel eind komt. Helaas kan ik je er niet meer over melden. suc6

Verwijderd

Topicstarter
Met zo'n splitter kan ik dus speakers en hoofdtelefoon tegelijk gebruiken, dat hoeft dus niet...

Gaat erom dat ik me kast niet open moet schroeven, dus gewoon een doorlusstuk voor me koptelefoon, die meteen versterkt is :)
En dan met een cool lichteffectje en volumeregeling, wat ik wel mis als ik aan et gamen ben...

MAar kan ik met zo'n ding dan ook me speakers direct op de geluidskaart zetten ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ???